WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Binero supporten (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1053134)

Fredrik K 2012-04-23 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20438307)

Offtopic:
En annan grej som bör tas upp, jag skriver här på min fritid. All supportkontakt skall givetvis gå via dom officiella kanalerna, men jag är alltid intresserad av allmän feedback och jag gör vad jag kan för att hjälpa andra som sitter lite illa till och behöver akut hjälp.
Blanda inte in hela företaget bara för att jag ensam här inne och svarar.

Du bör välja antingen eller.
Du kan inte vara både "kompis" på forumet och exkludera dig från Binero.
Antingen får du svara för Binero eller låta bli.
Annars blir det ingen reda.
Varken för dig själv eller andra.

Sist jag gjorde ett kritiskt inlägg om problemen fick man ett blixtsnabbt pm.
Det borde absolut undersökas.

Men där försvann sedan intresset snabbt.
Skickade flera exempel men inget svar.

Så antingen eller, tycker du att du kan kontakta en och säga A får man ta B också.
Du behöver inte använda forumet privat för att samla pluspoäng för din arbetsgivare.
Detta är genomskinligt och tydligt.

Gör då istället en profil för Binero, Då kan dina inlägg ses som betydelsefulla och ses ansvarsfullt ut från BIneros sida istället.

Fredrik K 2012-04-23 18:25

Citat:

Ursprungligen postat av fretek (Inlägg 20438272)
Ang Kjettes två svar: Förstår att Binero inte har tid att lösa supportärenden när prioriteten tycks ligga på att skriver en massa försvarsinlägg.

Skall man behöva vänta 4 dagar på att få hjälp när en site ligger nere? Är det den supporten som Sveriges största (eller näst största) webbhotell erbjuder sina kunder (trots att man skriver att man har öppet 365 dagar per år)?

Det är precis de här "försvarsinläggen" jag menar.
Och samtidigt inte vill bli iblandad för det är "privat fritid".
Gör en profil för BINERO istället.

Är sidan nere bör du inte få vänta ens 4 timmar.....

Fredrik K 2012-04-23 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20438585)
Förstår inte riktigt vad du menar men om jag svarar här utanför arbetstid och försöker hjälpa är inte det bättre än att vi delegerar ut resurser för att någon annan skall svara?

Men jag fortsätter gärna hänga här som sagt, men ni behöver inte nämna att Binero lägger ner resurser här inne för det görs inte. Jag har helt andra arbetsuppgifter än support men som sagt, hjälper gärna till när jag har tid över på mina fikaraster eller utanför arbetstid.

Rörande ditt ärende hos oss så är du uppe i en migrering, dina sidor som är ute i produktion är väl inte nere?

Jag har inga sidor nere, detta var en QUOTE på freteks synpunkter ovan.

Nu i eftermiddag har jag äntligen fått exemplarisk support av Binero.
Synd bara det skulle ta 14 dagar....

Mvh
Fredrik

web2k 2012-04-24 22:57

Om man inte har tid för de kunder man tar betalt av så ska man helt enkelt sätta sig ner och funderar på om man verkligen har kapacitet att ge support för det man vill sälja.

14 Dagar... !???

Om man inte kan leverera det man tar betalt för bör man, enligt mig själv, kompensera sin kunder för detta. Det otroligt bisarra i mitt fall var att Binero struntade i att hjälpa mig och ett annat bolag såg mina inlägg och hjälpte mig... GRATIS...

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson