![]() |
Citat:
Du kan inte vara både "kompis" på forumet och exkludera dig från Binero. Antingen får du svara för Binero eller låta bli. Annars blir det ingen reda. Varken för dig själv eller andra. Sist jag gjorde ett kritiskt inlägg om problemen fick man ett blixtsnabbt pm. Det borde absolut undersökas. Men där försvann sedan intresset snabbt. Skickade flera exempel men inget svar. Så antingen eller, tycker du att du kan kontakta en och säga A får man ta B också. Du behöver inte använda forumet privat för att samla pluspoäng för din arbetsgivare. Detta är genomskinligt och tydligt. Gör då istället en profil för Binero, Då kan dina inlägg ses som betydelsefulla och ses ansvarsfullt ut från BIneros sida istället. |
Citat:
Och samtidigt inte vill bli iblandad för det är "privat fritid". Gör en profil för BINERO istället. Är sidan nere bör du inte få vänta ens 4 timmar..... |
Citat:
Nu i eftermiddag har jag äntligen fått exemplarisk support av Binero. Synd bara det skulle ta 14 dagar.... Mvh Fredrik |
Om man inte har tid för de kunder man tar betalt av så ska man helt enkelt sätta sig ner och funderar på om man verkligen har kapacitet att ge support för det man vill sälja.
14 Dagar... !??? Om man inte kan leverera det man tar betalt för bör man, enligt mig själv, kompensera sin kunder för detta. Det otroligt bisarra i mitt fall var att Binero struntade i att hjälpa mig och ett annat bolag såg mina inlägg och hjälpte mig... GRATIS... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:55. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson