![]() |
Får man fråga vilken av dina webbsidor som går bäst?
Mvh Winje |
Citat:
Men är du intresserad av att köpa någon av mina sajter så skicka ett mail! |
Tyckte att bilderna ifrån sidorna gärna kunde få vara lite större.
|
Lite större bilder - och skarpare! Logotypen förstår jag mig inte på, den känns lite "hej och hå här sitter jag i Photoshop Express och leker". Den skulle se mer seriös ut helvit i mitt tycke.
Kanske du fick texten lite större också, och "kontakta oss" här länken som en lite större knapp. Att kontakta er är väl den enda funktionen med webbplatsen? Lite knappinspiration kan du får här så förstår du kanske vad jag menar; http://www.smashingmagazine.com/2009...est-practices/ |
Citat:
Loggan är inte min firmas officiella logotyp - jag har ingen egentligen i nuläget. Jag slängde mest upp den i farten för att få ut portföljen på nätet. Men det blir ändring på mycket av hemsidan vid nästa uppdatering. Kanske även loggan. |
Portfolion är bra upplagd men jag tycker inte man skall ha en mailto: länk. Vissa har inte ens outlook. Det är bättre om du kanske har ett formulär som skickar mail dirtekt ifrån skriptet. Eller endast en mailadress som man kan kopiera och klistra in i sin emailklient.
|
Kul att du kommer ut online, som vissa sa: större thumbs kan bli finare, textlänkar och gärna en hover effekt på tumnaglarna för ökad interaktion. Stirrade in i logotypen och såg till slut att det var en hund i den, kanske bättre utan?
Lycka till! |
Citat:
Men det skall ordnas på nåt sätt! |
Citat:
|
Tjena Magnus!
Tycker det ser bra ut! Men håller med ovanstående talare om att du borde använda dig av HTML istället för bildredigerar-text på de små bilderna. Alternativt om du höjer kvaliten på bilderna innan du exporterar dom. Du får förresten ett mail senare av mig idag :) Hare bra! /Kimppa |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson