![]() |
Citat:
Jag får troligen min 22:a sa dem. ETA var 20:e-27:e. Beställde den 12:e. Ska bli väldigt intressant. Galaxy nexus kommer ju ut nästa månad och den ser också intressant ut. :) |
En viktig sak att komma ihåg är att om ni köper något från någon EU-Apple Store så kommer
ni får betala det landets moms på beloppet. För företagare finns det ingen möjlighet att dra av denna. För att slippa betala moms måste ni ha ett konto på Apple Store for Business och detta får man inte som utlänning. Vi försökte ett bra tag men icke. Verkar bara fungera på Apple Store SE.. |
Citat:
|
Citat:
att köpa den på Apple Store SE. Ser just nu inga fördelar alls med att beställa från UK. |
Jag försöker beställa ett exemplar av iPhone 4s på Apple Store UK men tycks inte verka gå att skriva in postal code. Någon som har lyckats beställa något därifrån och vet hur man går tillväga?
|
Citat:
Det roliga är att jag beställde 2 st iPhone 4s den 12:e, men statusen är fortfarande "processing order", och en av ordrarna gav de tillbaka det "reserverade beloppet" för. Nu inväntar jag för att se om jag faktiskt får båda ordrar ändå. |
Citat:
Du kan inte beställa från apple store uk till din svenska adress. Du måste ha en UK adress. |
Citat:
|
Citat:
Se bara till att du förhandsbeställer om det går. |
Citat:
Dem tycks dessutom redan ha släppt den där? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:18. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson