![]() |
Jag har försökt nå dem i flera veckor gällande lite inställningar och sånt. Men nu är det mer akut eftersom deras server fick frispel och har sänkt alla min .net siter som kör 4.0 :(
Råkar just veta hur detta problem uppstått också eftersom jag har en polare som också råkade ut för samma sak och det är en manuell inställning som inte går att ändra från deras kontrollpanel. |
Vi har varit bemannade hela tiden, något du saknar svar på?
Vi är fler än en Patrik, Axentus har 4 anställda (5 med mig). 35 minuter har jag själv till Växjö så speciellt långt är det ju inte. Men allt ligger knappast på mig. Ligger du på vårt gamla nät så har man i vissa fall inte möjlighet att ändra .net till version 4, men detta kan vi lösa enkelt, bara maila oss. |
Jag gick från uppgifterna från 2009 då ni inte lämnat in någon årsredovisning för 2010 ännu.
Och då då var det 1 anställd, så måste ökat rätt mycket på 1.5 år om det gått från 1 till 5 anställda. |
Citat:
|
Citat:
Om det var 5 delägare som inte tog ut någon lön utan bara aktieutdelning så skulle jag nog inte kalla dom anställda. |
Citat:
|
Citat:
Mitt råd till er: STYR UPP ERAN SUPPORT! - Fixa så att eran automatiska ärendehanterare inte delar ut ärenden till folk som är på semester - Vidarekoppla samtalen till mobil om ni inte sitter vid den hela tiden - Lyssna av eran svarare, (om du påstår att ni gör det så har ni helt enkelt skitit i mitt ärende) - Se till att ni åtminstone kan svara på supportmail inom 24h (Det är väl det minsta man kan kräva) Jag har flyttat .net 4 siten till ett annat webhotell nu och hoppas ni styr upp allt så att jag slipper flytta resten av siterna. mvh K |
Är ju bara vänta in årsredovisningen för 2010 och se, han har inte lämnat in den ännu och lär få straffavgift om han inte får in den senast denna veckan till bolagsverket.
Jag tycker det med skulle vara konstigt om företaget fått råd att anställa 4 personer till då det blev ett resultat på 7k kvar i bolaget 2009 efter alla utgifter inkl hans lön på 300k. Men om det nu är så är det väl bara att grattis men jag gillar att läsa årsredovisningarna istället. |
Vad du håller på Patrik!
Vilken han och vilken hans lön på 300K?????? Är dte mig du menar har du fel på ALLA punkter...brukar ju vara så. Axentus (flera företag) har idag 4 anställda. Bokslutet ligger på min revisors bord så han skickar in den när den är klar (senast måndag nästa vecka måste Bolagsverket ha den). Som du säkert vet så har de flesta bolagen bokslut den 31/12 och detta medför att revisorna har extra mycket att göra denna perioden. (Plus att alla bolag ska deklareras under samma period). Bokslutet i sig har varit klart sidan i början av mars, men hans tid för revision har dragit ut på tiden. Kimpo: Jag ska kolla vad de gjort och inte gjort, det verkar helt otroligt illa då det finns folk på plats hela tiden, dessutom var en kille till tillbaka i måndags förra veckan... :( |
Jag går ju självklart efter Axentus Web Solutions AB och inte
Axentus Forest Solutions AB för känns som Skogsbruk / Drivning ligger rätt lång ifrån varandra verksamhetsområden. Även om det bolaget hade 4 anställda 2009, så är det inte riktigt rätt att säga på det sättet du sa det. Från årsredovisningen för Axentus Web Solutions AB Anställda 2009 | 2008 1 | 1 Lön 304 456 | 296 214 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:36. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson