![]() |
Det finns undantag från PUL om uppgifterna publiceras i journalistiskt syfte eller ifall de har ett allmänintresse. Lagen är inte svartvit eller lätt att tolka.
|
Citat:
|
Haha jag fick mig ett riktigt gott skratt av den sidan och allt som besökarna har skrivit!
+ Det är en clean and simple, det gillar jag! :) + Namnet är passande. - Ingenting! Snyggt jobbat, tror detta kan bli något även om just jag inte är så insatt i vad som gäller om PUL och hur detta kan hindra sidan, men det får ngn annan ta även om det diskuterats lite! |
Filma och polisanmäl förarna istället?
I nuvarande tappning är väl sajten som sagt var tveksam med tanke på PuL. |
Tack för alla svaren. Ursäkta jag inte svarat tidigare. Jag är väldigt tacksam för diskussionen och all feedback. Ska se om jag kan svara er feedback nedan.
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Så för att ge sajten lite kött på benen så har jag framtida planer: 1) Möjlighet att lägga upp bild med inlägget 2) Statistik 3) Nån typ av kvalitetskontroll 4)Möjlighet att kommentera inlägg Tack igen för all feedback. Keep it coming! |
Citat:
|
Ett önskemål/tips:
Jag skulle gärna vilja ha sidan mobilanpassad. Så att om man går in från mobilen blir gränssnittet ett annat mer lätt navigerat/optimerat för mobilen. Blir säkert fler inlägg då man lättare kan lägga in nya traffisar direkt när det hänt. EDIT: Kom på en sak till som irriterade lite. Jag skulle vilja ha möjlighet att visa hela inläggen på alla inläggen med EN knapptryckning. Så slipper man trycka på "[mer]" en gång på alla för att läsa igenom. |
Kan du inte få ett samarbete med Carfax eller vad de hette? Hade varit bra om det stod märke, modell, färg etc.
Hade varit kul med lite längre berättelser. |
Klockren sida. Jag gillar den skarpt och ska lätt använda den! Säger som P3N om en mobilanpassad sida som är enklare att navigera direkt i luren. Då man sitter i bilen så är de lätt att ta fram luren och knappa in direkt.
Trafik+ |
Citat:
Citat:
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson