![]() |
Du blir ju av med administration om du för över domänen och slipper problemet.
|
Att du äger den tekniskt sett i nuläget är vi alla medvetna om men liksom de flesta förstår jag inte riktigt varför du vill behålla domänen? Skicka bara in ett ägarbyte så blir du av med problemet.
|
Så länge du inte ser något värde i domänen så har du ju ingen anledning att behålla den. Låt henne betala överlåtningsavgifterna så har du ju inget att förlora på det.
|
Ojoj, jag hade bett henne dra åt ***************
Otacksamhet är ordet! Det handlar om att ha princip, och framförallt, får personen sin vilja igenom på detta tillvägagångsätt så kommer det ske liknande situationer framöver. |
Det låter som ett enkelt beslut. Du blir av med problemet om du skriver över domänen på henne, du får dålig publicitet om du inte gör det. No-brainer!
|
Sant så sant. Jag ska överföra domänen till henne, dock tror jag inte att kommer bli så glad ändå då det är webmailen hon tydligen värderar riktigt högt :p
|
Som vanligt undrar man ju vad ni skrev i avtalet? Det är bara att följa det som står där, så är problemet löst.
För ni har väl skrivit ett avtal hoppas jag? |
Citat:
"Vi hade inget avtal, hon fick domän och mail som en gåva/ ett verktyg för att underlätta bloggandet hos oss. " |
Släng över domänen till henne, så får hon betala för den istället :D
|
Jag skulle bara låta domänen gå ut. Sedan be henne ta den om hon vill ha den. Alt. sälja den till henne så att du inte går back på det hela.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson