![]() |
Kan vi få en förklaring av den som valde IE?
|
Firefox är överlägsen när det gäller utveckling, därför är valet enkelt för mig. Sedan använder jag givetvis även övriga passivt.
|
Chrome, Firefox och IE.
Samt lynx+w3m är man utvecklare så är man... |
Chrome all day loooong. Men måste skifta till FF när jag ska använda bankID ://
Konstigt dock ingen som valt safari än med tanke på att det är rätt många som sitter på en mac. Men vore roligt att höra en kommentar från den person som valde IE :) |
Google Chrome.
Den är ren och inte en massa lull-lull i designen som i FireFox, utan allting har Google gömt under skiftnyckeln. Att Google Chrome sedan laddar sidorna riktigt fort är inte heller fel. Testade Safari ett tag men gillade inte riktigt den. Kom ingenstans på fem minuter när jag hade öppnat webbläsaren :D |
Internet Explorer ;-)
Annars Chrome.. väldigt sällan FF. |
Firefox vid utveckling
Chrome vid surf |
Chrome, själv tycker jag de andra är så oerhört slöa både på att visa sidor och vid uppstart av programen - chrome gör allt på millisekunder tycker jag.
Chromes verktyg för utveckling är enligt mig helt underbara också med JS konsollen och Developer Tools. Sen använder jag givetvis de andra webbläsarna för att se om produktionen fungerar överallt :) |
Citat:
EDIT Inlägg #1337! Nu kommer jag inte att göra fler inlägg på WN... |
Citat:
Har använt det sedan barnsben, så jag har lite svårt att sluta med det. Tycker det fungerar utan problem, och så länge det gör det så ser jag ingen anledning till att byta. Provade Firefox när det kom och gillade inte att uppstarten av läsaren tog så lång tid, sen har jag inte gett det en chans igen sedan dess. Skulle jag vara tvungen att byta helt skulle jag gå över till Chrome. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson