![]() |
Erik Stenman - Utveckla vad du menar om deras villkor? Jag ser dem, jag kan skriva ut dem och jag kan godkänna dem...?
|
Ser väldigt trevligt ut utan ha provkört. Skulle gärna ha lite mer tekniska detaljer på sidan. Erbjuder ni t ex DNS? Kan jag ladda ner backuper lokalt? Mer godis för oss som gillar att gotta i sånt helt enkelt!
|
Lite spontant så ser det riktigt bra ut!
Jag saknar lite tekniknörderi för oss som bryr sig om det, hur funkar det? Vad bygger det på? Etc. |
Hur får man "hotellet" presenterat direkt för kunden bortsett från kontrollpanelen?
Tänkte på detta, "Valbart för kunder Kunder kan själva välja detta paket". Hur skall de kunna välja om de måste ha inloggning till kontrollpanelen? Sen funderade jag lite på de det där när man konfar webbpaket, om vi säger att man gör ett paket för 40GB, och sen använder bara kunder 1GB, får man kostnaden för resterande 39GB'n som vinst eller försvinner de i tomma intet? |
Får kunderna tillgång till mail? vad körs för mail? Spam-tvätt? Mer info!
|
Citat:
Inkommande e-post är en planerad funktion. Tills vidare rekommenderar vi att du använder Google Apps för att ta emot e-post genom att (1) registrera dig på Google Apps hemsida och (2) ändra inställningarna hos din externa DNS-leverantör till följande: |
Kul med så mycket bra feedback. Vi utvecklar ständigt tjänsten och då är vi intresserade av att höra vad ni vill ha.
Vi har mycket intressanta funktioner som kommer inom kort. Citat:
Citat:
Användarvillkoren är uppdaterade. Nu 30 dagar netto. Bra feedback! Citat:
Citat:
All trafik till och från kontot övervakas, men det är ingen extrakostnad utöver det du redan betalat. Citat:
Backuper görs per kund en gång om dagen och sparas individuellt nedpackade i sju dagar. De kommer inom kort att gå att ladda hem direkt ifrån administrationspanelen. Citat:
Citat:
Valbart för kunder, där har du helt rätt. När du lägger till en kund får du välja om du administrerar den själv eller om det skall skickas ut användarnamn och lösenord till denna. Om du väljer att administrera kunden själv fyller "Valbart för kunder" ingen funktion, men om de själva har tillgång till kontot kan de uppgradera sitt paket och då välja av paket som du har gjort valbara. Citat:
Fortsätt mata på med frågor och feeback! Grymt uppskattat. Rock on! |
Finns det en preview url som kan användas innan en domän har pekat klart för kunden ?
|
Citat:
Tillsvidare kan du lösa det lokalt på din egen dator genom att ändra i hosts-filen och peka domänen mot IP-adressen som är angiven i din kontrollpanel. Läs mer på http://en.wikipedia.org/wiki/Hosts_(file) Bra feedback! |
Detta verkar bra! Jag driver ju själv ett webbhotell. Dock har det inte blivit något företag ännu, någon chans att man skulle kunna få pröva det ändå?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson