WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Öresauktionssajten MrSvensson hängs ut i Plus (SvT) (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1046025)

AnOnYmUs 2011-01-21 12:43

Bara jag som tycker att Plus är värdelöst nu utan Sverker? Måste ju vara personer som sätter folk på plats som medverkar i programmet, inte som den lama kvinnan som satt och log hela tiden.

William 2011-01-21 12:48

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20389064)
Så du tycker man har rätt att utnyttja människor precis som man önskar bara de inte förstår bättre?

Jag tycker bara att det är rent idiotiskt om man utnyttjar sådana människor. Precis som du skrev, bara för att de inte förstår bättre.

tartareandesire 2011-01-21 12:56

Citat:

Ursprungligen postat av AnOnYmUs (Inlägg 20389070)
Bara jag som tycker att Plus är värdelöst nu utan Sverker? Måste ju vara personer som sätter folk på plats som medverkar i programmet, inte som den lama kvinnan som satt och log hela tiden.

Sverker VAR ju Plus. Är nog stor risk att de förlorar en hel del tittare som saknar honom. Ganska dumt att inte byta namn på programmet tycker jag. Inte alls samma program nu.

Magnus_A 2011-01-21 13:00

Ja, det är alldeles för blekt och mesigt av reportern. Sverker släppte aldrig taget och tvekade inte att kalla en skurk en skurk.

razor 2011-01-21 13:04

Citat:

Ursprungligen postat av AnOnYmUs (Inlägg 20389070)

Jag tyckte första programmet var bra men jag tror mest det var för att det kändes lite nytt och fräscht. Testet med vitamindryckerna kändes bara korkat! Sverker var bra men det var lite för mycket pensionär över hans plus ibland. Tror det hade kunnat bli bra om man tog det bästa ur både nya och gamla plus :rolleyes:

jonny 2011-01-21 13:05

Det lilla jag såg var ju helt värdelöst. Sverker var plus.

MusikMixen 2011-01-21 13:10

OT: PLus är inte längre PLUS sedan Sverker försvann. Det är lite som att julafton är inte densamma sedan Weise försvann från rutan.

Intressant att läsa om Mr Svensson och alla länder de härjar i, man får ju hoppas att folk har öppnat ögonen sedan PLUS visat om det.

Plus brukar ha en stor inverkan på svenskarna :)

Bjorne 2011-01-21 15:42

Alla företag som driver spel på internet använder sig av samma knep. Samma tävling går i flera länder och tävlingsdeltagarna känner sig lurade för att det inte fattade det. Det är absolut inget nytt. Hoppas lotteriinspektionen sätter stopp för öresauktionerna snart eftersom de är rena lotterier.

goose 2011-01-21 16:46

Skapligt lamt exempel de drog igår på plus med auktionen. Poängen gick inte alls fram tyckte jag.

Själv har jag ingen åsikt om öresauktioner är djävulen eller inte. Skulle inte själv "spela" på dessa men förstår folk som gör det.

Dock tragiskt att en av de större aktörerna är en bågfirma. Tyckte mig ändå se en förhoppning av de som väntade på sina varor att de trots allt skulle få sina varor, på gränsen till naivt kanske.

Webmasterpro 2011-01-27 05:11

Plus dog när sverker drog.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson