![]() |
Skulle ju rekommendera vps, eller mindre webbhotell
För att hitta olika vps operatörer så använd denna länk. : http://www.google.se/#hl=sv&source=h...e2709163dec485 Så som sajthotellet.com eller levonline.se |
Kanon, annars verkar ju alla servrar vara nere enligt binerodrift.se.
Citat:
|
Verkar inte vara alla servrar, mina sidor fungerar och den servern står inte med i felrapporten på binerodrift.se
|
Jag har både 1.0 (privat) och 2.0 (jobbet): inget funkar.
Jag märkte faktiskt störningar redan vid 01.30 i natt då jag satt och hackade. Typiskt, när man börjat få större IT-ansvar på jobbet och talar sig varm för virtualisering och molnet, börjar med att flytta ut mailservern ur skåpet och väljer Binero just i slutet av december när allt börjar bli buggigt.. Nu håller jag på med att bygga en ny web i preview-läge. Frågan är om man vågar publicera.. Måste dock säga att jag är imponerad av deras kundtjänst, trots allt. |
Jag har inte varit kund hos Binero särskilt länge, men har det inte varit väldigt mycket problem de senaste 2 månaderna? Det känns som om det alltid är nått problem när jag får för mig att göra ett långt pass med sajterna så det blir pannkaka varje gång.
|
Tur att man testade webbhotell gratis ett år. Kommer inte att förlänga nästa år.
Går ej att logga in via webben eller FTP och sidorna ligger nere. |
Jag kommer at www.binero.se men inte mina egna sidor. Frustrerande! :(
|
Lite komiskt med alla binero reklam banners på denna sida "DRIFTSÄKERHET" Oh ja! =)
|
Citat:
Sedan november har det varit nertid för diverse saker som i viss utsträckning borde ha gått att undvika. Nu verkar ju det här stoppet hålla på ett tag. Suck! |
... sedan återstår ytterligare 24 timmar (18, 20, 25/1) med planerade driftstörningar! Varför ska vi betala för en byggarbetsplats?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:33. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson