![]() |
Citat:
|
Jag gillar ideen! :)
|
Citat:
Detta kanske funkar? http://www.99.se/itunes-app-store/25...card-kort.html Annars går det väl att köpa ett presentkort för 100:- o köra med. |
Citat:
Jag har redan ett apple-id annars hade det säkert fungerat, vill ogärna ha två konton. Det är inte så att jag inte kan lägga till mitt bankkort, det handlar mer om att det för mig som kund är osmidigt om jag bara vill ladda hem gratis saker. De hade ju kunnat lägga in alternativet inget kort även för existerande användare. Sen passar jag på att kritisera lite innan jag blir mactaliban för då verkar man kunna försvara de mest dumma sätt Apple gör ;) |
Citat:
Det handlar inte om dumma sätt... det handlar om att tjäna pengar. För när du lagt in ditt kontokort och laddat ner dina gratisprogram så kommer man nog att köpa något. Majoriteten skulle nog göra detta, eftersom 7 kr inte är så mkt pengar. |
Jag var tvungen att regga ett nytt apple-id och då kunde man välja att inte skriva i kortnummer. Var tvungen eftersom varken mitt VISA eller något e-kort gick att regga.
|
|
Efter 10.6.6 har jag följande problem:
Någon som har liknande problem och lyckats lösa dem? |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson