WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Mitt förtroende för binero från 100 till 0. (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1045508)

Timofey 2010-12-22 07:06

Mina sidor ligger nere. Frågan jag ställer mig: Hur kommer det sig att allt enligt binerodrift.se är igång?

stejoh 2010-12-22 07:09

Dåligt

Citat:

Ursprungligen postat av Timofey (Inlägg 20384545)
Mina sidor ligger nere. Frågan jag ställer mig: Hur kommer det sig att allt enligt binerodrift.se är igång?

Precis, om jag inte når mina sida/mail anser jag att dom är nere. Det blir ju väldigt bra statistik om man jobbar på detta vis....

klein 2010-12-22 07:14

Jag tycker binero fungera bra, jämfört med andra aktörer som one och city networks. Men håller med om att deras kontrollpanel är lite rörig i sin utformning, framförallt otroligt slöö. Nu är mitt mål att gå från webhotell tjänster, och ha mina grejer på egen maskin istället.

Kan man inte installera Wodpress manuellt, så skall man nog inte hålla på med hemsidor. Det är en ganska lätt installerad WebApp

Citat:

Ursprungligen postat av danieldate (Inlägg 20384518)
Innan binero fick för sig att bygga sin egna adminsitrationspanel så var det helt oslagbart, skitbra support, kunde verkligen inte klaga på någonting.

Nu när de håller på att dra över användarna till Binero 2.0 så har dom gått ner sig så in i helvete? Jag som pillar mycket med wordpress tyckte att instalatron var utmärkt, nu har dom någon "One click installer" Fungerat 2 gånger för mig, de andra gångerna missar deras script att installera någon enstaka fil så hela sidan går ur funktion.

Sitter i skrivandes stund och grämer mig att "Jag saknar rättigheter" att logga in på mitt eget konto. Bra jobbat.

Vad tycker ni veteraner där ute? Är nya binero någonting att ha eller delar någon min åsikt om att dom verkligen har gått ner sig?

stejoh 2010-12-22 07:24

Klart?

Nu påstår dom att allt är klart. Är det bara min mail som strular?

NorBiz 2010-12-22 07:28

Mina sidor funkar då fortfarande inte =/

Timofey 2010-12-22 07:28

Citat:

Ursprungligen postat av stejoh (Inlägg 20384549)
Nu påstår dom att allt är klart. Är det bara min mail som strular?

Mina sidor är fortfarande nere. Men enligt drift-sidan är allt uppe och statistiken räknar ingen nertid((

Lyx 2010-12-22 07:33

Ja, binero har ju uppenbarligen spårat ut rejält. Finns inget förtroende kvar alls från min sida.

För er som vill ha ett "binero" fast bättre rekommenderar jag citynetwork. Hittills är citynetwork det enda webbhotell som jag är nöjd med.

KPK 2010-12-22 07:35

Jag har också problem just nu. Kommer inte åt min sajt alls. :(

Lyx 2010-12-22 07:36

Citat:

Ursprungligen postat av Timofey (Inlägg 20384545)

Klassiskt. Jag har länge stört mig på binerodrift som ständigt visar förskönad statistik.

Lyx 2010-12-22 07:37

Jaha. Alla mina binerosajter är off också såg jag. Tack för den julklappen :(

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson