WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   ProffsKnuten.se - Ge offerter på frilansjobb inom web/it (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1045429)

gish 2010-12-23 19:20

Det vore bra om man kunde se huruvida jobben är avslutade eller inte. Nu klickar man på en annons i tron att det går att lämna en offert på jobbet. Vore bättre med en indikation i översikten.

Deluxe 2010-12-23 22:42

Idéen är väldigt bra.
Dock finns det ju redan såna här sidor.

99designs, freelancer som någon redan skrivit, och en svensk sida: creators.se
fler dyker väl det upp så småningom. man kan ju t.ex söka på google efter 99designs och sedan trycka på "liknande" och så får du fram en hel drös :)

FredrikNas 2010-12-25 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av Deluxe (Inlägg 20384903)
Idéen är väldigt bra.

fler dyker väl det upp så småningom. man kan ju t.ex söka på google efter 99designs och sedan trycka på "liknande" och så får du fram en hel drös :)

Otroligt tråkig kritik, att andra har gjort något förr är aldrig en anledning till att inte göra det igen, och försöka göra det bättre. Förstår inte heller din avsikt med att lista upp alla konkurrenter till hans sida i en tråd.

daniel.s 2010-12-25 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av Deluxe (Inlägg 20384903)
Idéen är väldigt bra.

Detta handlar dock inte om crowdsourcing som tex 99designs håller på med.

Ska bli roligt att se hur detta utvecklas! Lycka till.

Littke 2010-12-27 10:59

"Det vore bra om man kunde se huruvida jobben är avslutade eller inte. Nu klickar man på en annons i tron att det går att lämna en offert på jobbet. Vore bättre med en indikation i översikten."

Väldigt sant. Just nu har jag med avslutade jobb mest för att jag inte har så många andra jobb att visa. Men kommer börja marknadsföra siten nu i januari när all julmat är slut och barnen börjat på dagis igen (:

Tack daniel.s!

Littke 2010-12-27 20:12

Fixade just en bugg med registrering, märkte att det var några (som möjligtvis kom härifrån) som fick problem vid kontoskapande. Finns även ett nytt jobb inlagt.

trx 2011-01-01 10:09

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor.Data (Inlägg 20384189)
Nar man klickar pa "lista jobb" ordna garna upp sa att man kommer till en sida med alla kategorier och sedan antal annonser dar. Se exemplet nedan hur jag menar.

Programmering / bygga hemsida (3)
Webdesign / designa hemsida (8)
Grafisk design/illustration (2)
osv osv..

Jag håller med om detta. Jag tycker din tjänst är kanon bra, sidan är enkel, stilren och har det som man behöver. Jag är reggad och tänker använda den så fort du kommer igång. :)

Littke 2011-01-01 11:20

Citat:

Ursprungligen postat av trx (Inlägg 20385727)
Jag håller med om detta. Jag tycker din tjänst är kanon bra, sidan är enkel, stilren och har det som man behöver. Jag är reggad och tänker använda den så fort du kommer igång. :)

Kul, tack!!

Japp, såg att du reggade. Det finns ett helt ok uppdrag som har några offertplatser kvar redan nu: http://www.proffsknuten.se/31001/stilren-hemsida

abergman 2011-01-01 13:59

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor.Data (Inlägg 20384428)
Ta garna bort "sahar funkar det" och skriv istallet "sa funkar det". Pa nagot satt later det battre. Lite sarskrivningar ocksa hittade jag. Klicka pa "Sahar funkar det" och sen gar du till andra stycket och laser direkt "Sahar....". Jag tycker du ska borja meningen med "Nar jobbet ar godkant......" istallet for "Sahar...."

Skapa garna en omdessida ocksa (om du inte har det) dar man kan lagga ett omdome pa foretaget, liknande som finns pa tradera.

Eller varför inte en intregration med reco.se?

Littke 2011-01-04 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av abergman (Inlägg 20385736)
Eller varför inte en intregration med reco.se?

Har de något bra API då? Jag har inte kunnat hitta något.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson