![]() |
Citat:
Du får använda det klassiska lösenordstricket, bygga meningar: "Jag heter Förnamn Efternamn och startade webbshop 2002!" Sen tar du första bokstaven i varje ord för att skapa lösenordet: "JhFEosw2002!" Betydligt enklare att komma ihåg en mening än en random sträng enligt mig iaf! |
Citat:
vi är dock den övre 1% om inte 0,01% av företagarna till antalet ;). Resterande är gubben Svensson som inte har en aning om att man kan skriva % :p |
Sant! :)
De får se till att ha en väl utbyggd supportavdelning när "gubbarna" börjar höra av sig angående bortglömda lösenord! :) |
Hittade en grej till som jag irriterade mig på.
Ifall man har eget kundregister eller skickar inom en bransch så måste man skicka till över 100st. Ifs så förstår jag att dom inte startar tryckeriet för under 100 kopior men det hade varit bra ifall man kunde skicka till minst 50st när man ska inrikta sig till en viss bransch i en viss stad. |
jag hittade en säkerhetslucka utan att egentligen försöka men jag kan se ALLA andras material.
Ska maila supporten. |
Jag testade Reklamfixaren för en kampanj vi planerar. Den riktar sig till en "smal" branch där det kanske finns en eller max två potentiella kunder inom ett postnummerområde. Jag skulle alltså behöva välja t.ex. län eller postnummerintervall. Annars får jag sitta och klicka i vartenda postnummer på kartan för att komma upp i 100 mottagare! :eek:
Inte kul posten... Annars måste jag erkänna att det verkar vara ett fantastiskt verktyg för "småföretagaren" som vill göra "massutskick"... |
Är rätt dyrt, betalar betydligt lägre i tryck själv och lägre utdelningskostnad med SDR.
Jag kör inte utskick med lägre än 5.000 ex, om det inte är tryck för vissa fastigheter/företag. Enda jag kan se man skulle kunnat tjäna lite på är ADR med eget kundregister. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson