![]() |
Dreamweaver och Notepad++
Dock är väl ingen helt optimal så jag kommer nog att kika på vissa alternativ som föreslås här. |
Har provat Zend Studio och är mycket nöjd. Överväger att börja använda Zend Framework samt Zend Platform inom en kort framtid.
|
Textmate :)
|
NetBeans PHP... underbart :)
|
Coda & Espresso på Mac. Oslagbart.
|
För er som testat både TextMate och Coda:
Förutom integrerat ftp-stöd hos Coda, vad är det som utmärker de båda programmen? Jag har alltid kört TextMate och är väldigt nöjd. Har sneglat lite på Coda då och då men inte riktigt sett någon anledning att byta. Vad tycker ni? |
Citat:
Plus att Coda har fått plugin stöd på sistone vilket kan göra att andra stöd kommer i form av Git mm. Har inte varit med om mer "cleant" interface i en editor innan... |
Citat:
Coda + Code completion + Inbyggd FTP/SFTP TextMate + Bundles + Scripting + Terminalstöd (Har sett det i form av plugin till Coda också, tror jag) I Coda finns det också så mycket som jag aldrig använder såsom: CSS, Preview, Terminal och Books. Sedan hittar jag inte några bra themes till coda (finns det ens?) och jag står inte ut med det medföljande. Jag säger inte att Coda är dåligt, för det är det verkligen inte men för mig känns TextMate bäst. :) |
Citat:
Snabbt och smidigt. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson