![]() |
Ser för mitt inre öga något grönt till vänster, kanske en klätterranka?
|
Vart då? Ser det inte.. Posta gärna en printscreen.
Citat:
|
"för mitt inre öga" = "i mitt huvud"
|
Han måste vara stenad. : )
|
har inte läst de tidigare posterna, men mina tips är det här: texten som står under lancore, gör den lite mer spacig, bokstäverna sitter för tätt ihop med varandra.
Sedan tycker jag du ska flytta: Söker du efter en tekniker och resten av den text, flytta den mer till vänster så den hamnar i samma linjegång som LanCore och Navigering. Hover på se våra erbjdanden, hover på navigeringen (kanske att bakgrunden blir ljus ljus ljusblå). Sedan rubrikerna = navigering, information, support, vi erbjuder nu alla företagande..., dessa rubriker tycker jag att du ska köra en mindre margin-bottom på, lika mycket margin-bottom på rubrikerna som margin-top på the paragraphs, haha förstår du va ja menar? Annars ser det bra ut :) fräsch sida |
Jag skulle byta bockarna mot dessa istället: http://www.iconspedia.com/icon/symbol-check-4548.html
Mycket fräschare faktiskt, och färgen är grön, eftersom du inte har så mycket färger så tycker jag du kan dra in denna, skulle bli mycket snyggare enligt mig :) Tror jag iaf haha |
Tack för tipsen, ska höra med killarna på lancore och se vad dem tycker.
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson