![]() |
Känns som att du letar desperat efter nya sätt att tjäna pengar på, tjänar du inte tillräckligt på dina hemsidor eller? Varför isåfall ska folk vända sig till dig när du själv är i behov av nya inkomstkällor?
|
Vet inte om du skulle tjäna särskilt mycket på dina paket, men det skulle vara otroligt intressant att höra hur affiliates inom porr jobbar med sin trafik. Har själv fått insyn i hur t.ex pokervärlden driver sin trafik och blev helt tagen på sängen av de kreativa sätt de utnyttjar den. Tänker mig att man skulle få liknande sensation inom porr eftersom det är så olikt "vanlig" trafik.
Om du inte är alltför ljusskygg, sätt upp ett seminarium i samband med någon större webbträff eller event.. kan inte tänka mig att jag är ensam i funderingar om branschen. |
Citat:
|
Citat:
|
well om jag tjänar tillräckligt på mina sidor redan : svar nej ,tillräckligt tjänar man aldrig. det som är intressant i detta erbjudande av mig för andra är att jag själv kanske får nya länkvänner inom industrin. och om jag dessutom får webmasters under mig i olika adultaffiliate program så är det givetvis intressant.
jag har hittils 3 seriösa personer som kontaktat mig och visat intresse för detta erbjudande jag kommer att maila er under veckan med mer info. tack |
Citat:
Jag gillar din idé. Men nu nämner du inte om du ska rikta in dig till svenska webmasters. I Sverige finns ju inte så mycket att hämta. Eller? Har du kollat av intresset på askdamagex, gfy, netpond etc etc. |
Joo jag riktar mig till svenska marknaden . Jo det finns att hämta lite här med =)
och gällande GFY . askdamagex m.m.m. så ja det är inget unikt att erbjuda denna tjänst här medans det är ganska unikt i sverige. |
jag tycker du ska köra hårt! skit i alla pessemistiska jävlar som finns på det här forumet. skriv en ebok, sälj den för nån hundring. sen kan du erbjuda 1on1 coaching för dom som vill betala för det.
på ett annat forum jag hänger på finns det folk som coachar för tusentals$$$$$$$$$$$. och deras klienter verkar riktigt nöjda. så varför ska inte du kunna göra det? |
Låter som en intressant idé tycker jag och kanske något jag tom skulle vara intresserad av. Men som andra sagt, du kanske borde promota dig själv lite mer? Svårt att få förtroende för någon som inte har någon framgång att visa upp.
|
Ja givetvis , skall jag sälja detta måste det promotas lite mer, men detta var mest e undersökning för att bara få se lite om intresse kan finnas, samt alltid roligt att se alla närdiga pessimister som lägger sig i hopp om att förstöra tråden.
Jag har fått massor av positiv respons angående denna tråd som täcker upp för pessimisterna dock =) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson