![]() |
Då har jag testat den lite och har lite synpunkter..
* När man får koden får man inte info om vart man ska placera den… Och klickar man på Need help finns det inte någon info där heller… Vore bra om man får veta om den ska stå mellan <body> eller något sådant! * När man har börjat spela in vet man inte när ens inspelning kommer fram. Som användare börjar man få många frågeställningar som inte besvaras. Lite enkla förklaringar vore på sin plats! * En grym sak hade varit om man kan lägga noteringar till filmerna… För oss t.ex. är vi ett gäng som driver sidan och man gör olika saker och kanske uppfattar saker olika så att kunna lägga till noteringar hade varit grymt! * Jag skulle vilja kunna spärra vissa sidor som inte ska spelas in om man besöker den direkt. * När man kollar på en video kan man inte enkelt kopiera den adress som besökaren är på för att snabbt kolla sidan som kan vara fel... Mer saker skriver jag när jag stöter på dem! |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Jag hade gärna velat se några fler inspelningar än 60 i gratis konto. För mig så var det lite för lite för att kunna värdera tjänsten. Sedan är det med inspelningen, på vissa av mina inspelningar visas tiden på 6-7 minuter, men när jag tittar på filmen varar den i 20 sekunder istället. Vet inte om det är bugg eller varför det är så och hittar ingen info om det heller.
|
Citat:
Den visar bara när besökaren har ngn aktivitet, och spolar därför fram där besökaren inte rör musen :) Märkte att det fanns en kryssruta högt uppe vid spelaren. |
ok, då fattar jag :)
|
Riktigt användbart. Kanonbra jobb!
Det jag kommer att tänka på är: 1. Man skulle vilja kunna ställa in min. besökta sidor samt min. tid på sidan. Mina recordings försvann ganska fort och en hel del är 0 sec. 2. Skulle vara trevligt med lite olika sorteringsalternativ i recordinglistan. 3. Tror någon har påpekat detta redan: Att kunna begränsa vilka sidor som ska recordas och/eller inte. Då kan man ta en sida i taget och analysera. Det är väl det jag kommer på nu. :) |
Jag hade glömt bort mitt lösenord och använde funktionen för att nollställa lösenordet.
När funktionen skulle bekräfta att återställningen genomförts så försökte den ladda in en sida som inte fanns. Därför dök huvudsidan upp i detta lilla fönster istället. Antar att det inte ska vara så! :) |
Nu äntligen finns det en demo att prova på förstsidan!
|
Citat:
Vad körde du för webbläsare? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:50. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson