![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Är jag den ända som är sugen på att försöka andvända detta för att få annonser som betallar bättre?[/offtopic] |
Citat:
Det är väl tveksamt om det leder till att man får mer betalt per klick? (Bortsett från när man blir av med obetalda ideella annonser.) Däremot är det större chans att folk klickar om det är relevanta annonser. Staffconsulting, märkte du någon skillnad när du stängde av ideella annonser? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
I teorin så borde en orelevent högbetalande annons som bara ger 5% av tidigare CTR fortfarande löna sig. Givetvis har google säkerligen manuella och automatiska kontroller för att förhindra detta. Men tycker fortfarande att detta borde gå att utnyttja för att styra annonserna in på mer högbetalande generella eller specifika områden? |
Snor tråden för en fråga angående adsense. Jag har en blogg där jag vill få upp adsense i slutet på varje inlägg. När jag slänger in det i koden dyker det dock inte upp några annonser, utan bara när jag klickat mig in på varje enskilt inlägg. Hur gör jag för att visa annonserna även på index-sidan?
tpf |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson