![]() |
Säger som föregående..
Auktionen avslutas på lördag/söndag, jag är utomlands på semester och tar upp auktionen igen när jag är hemma. |
Citat:
Du skriver klar och tydligt att budgivningen var till i Torsdag kl 20:00. Du kan ju inte nu gå in och ändra och flytta fram det över en vecka. Mycket dålig stil. |
Citat:
Alltså, jag har skrivit en stor del av hans annons. Utan annonsen skulle han inte kunna sälja produkten. Förstår du att det spelar lite roll nu? |
Citat:
Kommer hem po lordag. |
Citat:
Jaja, du kan stryka mitt bud med omedelbar verkan eftersom du verkligen inte vet hur man genomför en budgivning på ett ärligt sätt. Du skrev den 8/12 att auktionen slutar på torsdag, så kan man ju direkt koppla det till att du menar torsdagen som kommer alltså den 10/12. Men nu menar du på att det är den 17/12 som gällde. Sedan att lägga ut annons utan att ens veta när den avslutar eller så och sedan vara på resande fot mitt i allt känns ju verkligen Inte Seriöst. |
Citat:
|
Nu är jag tillbaka från min resa.
Eftersom denna auktion gått åt helskotta så börjar jag om. Startbud: 500kr Köp nu: 1200kr |
Wimpey, be admin låsa denna och starta en ny tråd. För mycket skit i denna, dessutom är det en bra design som du borde få såld.
|
Mjo. Admin var god lås denna.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson