WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Hur fixar man enklast 100 kr kl. 1 på natten? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1038990)

pontus 2009-11-09 02:44

Citat:

Ursprungligen postat av Jonas (Inlägg 20330298)
Ingen har sagt det så.

Dags att sluta röka? Nu har du en bra anledning :D

Ja, tanken har slagit mig. Var dock lite andra otillåtna substanser med i bilden vid festandet och abstinensen främst från dessa, cigaretter var främst för att återhämta sig... ;)

Tack och lov sitter jag inte och skakar längre. :D Att röra sig lite, käka och dricka hjälper. Stör brorsan om några timmar så jag flaggar lite faran över och tackar för alla vänliga tips. :D

tartareandesire 2009-11-09 07:03

Citat:

Ursprungligen postat av pontus (Inlägg 20330305)
Ja, tanken har slagit mig. Var dock lite andra otillåtna substanser med i bilden vid festandet och abstinensen främst från dessa, cigaretter var främst för att återhämta sig... ;)

Tack och lov sitter jag inte och skakar längre. :D Att röra sig lite, käka och dricka hjälper. Stör brorsan om några timmar så jag flaggar lite faran över och tackar för alla vänliga tips. :D

Att leva lite hälsosammare kanske också kan hjälpa...

BarateaU 2009-11-09 08:07

Skaffa kreditkort, eurocard.se

THL 2009-11-09 09:15

Faaaaaaaan va coolt att skryta om droger här på wn.

Jag har ett förslag:
Väx upp, sluta knarka & skaffa ett jobb så har du kanske pengar över den 9:e i månaden.

Mattias 2009-11-09 10:00

Ingen vidare stämpel du märkt dig själv med.
Gynnar detta dig och eventuellt företag?

Danski 2009-11-09 11:09

Tråden känns mer hemma på Flashback även om denna forumsdel faktiskt kallas off-topic...
droger/skaffa pengar/tigga/krita är ju Flashback-kidsen i sitt esse

FredrikNas 2009-11-09 11:24

JA tråden verkar ju vara klar, men jag kunde inte låta bli att svara WebboT

Citat:

Ursprungligen postat av WebboT (Inlägg 20330295)
...ja då blir det till att sälja din kropp. :D

Hmm jag vet inte jag, men webmaster-kroppar brukar inte vara så jävla heta på marknaden, inte heller med 2 ton tjära i kroppen som trådskaparen verkar ha :) Det är ju inte så att det är fullt av manliga webbmasters man brukar se på gatan en lørdag kväll ;)

Conny Westh 2009-11-09 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av Jonas (Inlägg 20330298)
Ingen har sagt det så.

Dags att sluta röka? Nu har du en bra anledning :D

Mitt förslag oxo, sluta punda och röka, det är bästa lösningen på problemet. det ena mer idiotiskt än det andra...

Starta ett företag (...eller ytterligare ett?) så du har något annat att göra än att punda och röka....

pontus 2009-11-09 15:51

THL, Mattias, danski, ConnyWesth - punda? - knarka? Vilken trist attityd ni har. Tråden hade *lite* glimten i ögat. Svar som FredrikNas nedan är ju härliga.

Citat:

Ursprungligen postat av FredrikNas (Inlägg 20330343)

Hmm jag vet inte jag, men webmaster-kroppar brukar inte vara så jävla heta på marknaden, inte heller med 2 ton tjära i kroppen som trådskaparen verkar ha :) Det är ju inte så att det är fullt av manliga webbmasters man brukar se på gatan en lørdag kväll ;)

ecstyle 2009-11-09 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av FredrikNas (Inlägg 20330343)

Ber om ursäkt om jag låter vulgär här, men torskarna brukar väl inte vara så kräsna..Jag menar 50-åriga crackhoror utan tänder har ju kunder...

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson