![]() |
Skulle vara intressant att veta hur fördelningen ser ut mellan gratis och premium. Med tanke på att som det verkar 90% av reklamen man hör är sådan för premiumtjänsten så kan man ju bara gissa att gratisalternativet inte ger så mycket intäkter. Så det är väl just betalmodellen som ska ge tjänsten sina huvudsakliga intäkter.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Man får väl hoppas att de fortsätter utveckla premiumtjänsten för att därigenom locka kunder snarare än att de börjar försämra gratisalternativet med t.ex. mycket sämre musikutbud. Själva hypen hänger ju mycket ihop med att det är gratis. |
Citat:
|
Før mig var det møjligheten att ladda ner låtarna både på pc och iphone och spela dom i offlinelæge som sålde mig.
Tunnelbana till och från jobbet har blivit ett nøje med spotify premium. 99kr/månad ær inte mycket pengar att bråka om før det utbudet man får. JAg har helt slutat laddat ner materia lpå annat vis, det finns ingen anledning længre. |
99:- för 3333 låtar som man kan lyssna på utan att vara uppkopplad är ju rent löjligt billigt :)
|
Oj, kan man ha 3333 låtar sparade i offlineläge? :O
|
Ja, det stämmer nog rätt bra. Kan också falla in i hyllningen av spotify premium, och särskilt om man har en IPhone! Helt suveränt bra att slippa nöta på datatrafiken och vara beroende av mobiltäckning. Dessutom får man skivomslag osv i telefonen. Snyggt och enkelt.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson