![]() |
Citat:
Bara för att man kanske gjort en registrartransfer av sin "sista"" domän ut från dem, så kan ju faktiskt användarkontot fortfarande vara aktivt och därmed anses som kund - av vissa, medan andra kanske eliminerar tomma konton ganska omgående. Jag vet inte om det är i närheten av din fråga, men har erfarenheter av liknande synsätt av registrarer tidigare. Skulle detta inträffa så är det en aktiv uppsägning av "kontot" som är lösningen skulle jag tro. |
Citat:
Jag ser ingen som helst skillnad på det och de mail om körkortsfrågor, kokböcker och annat (och för den delen penisförlängningar eller bantningspiller) som dagligen fyller min spamlåda. |
Jo förresten, det är klart jag ser skillnad på penis-spam och det som skickades igår, men min poäng är att ett företag som vill ses som seriöst, och som dessutom verkar i "internet-branschen" borde veta bättre än att skicka ut mail planlöst till alla mailadresser som de råkar ha tillgång till.
|
Citat:
|
Citat:
|
hur går det för spermabanken.se ?
|
Citat:
|
Citat:
Jag håller däremot fast vid att det är spam och att företag som skickar spam förtjänar lite skit. Tack Kjette förresten för att du tog bort mig. |
En av Sveriges absolut mest meriterade och kunniga inom domännamnsjuridik, Petter Rindforth, ger sin syn på PTS beslut - jag anser att det är mycket läsvärt - oavsett vilken åsikt man har i frågan:
http://www.namnbank.se/senaste-nytt/#9 |
r.i.p tidbank.se
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:36. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson