![]() |
Klart bättre än föregångaren, men det är 2 stora fel på sidan.
1) saknas luft mellan spalterna 2) för mycket innehåll. 100 artiklar huller om buller, blandat tv4 film tablåer i en salig blanding med med nyheternas nyhetsrubriker. |
De kunde ju ha tagit bort ikea-bannern och lagt meny där istället. En tredjedel av min skärm försvinner till "strunt" i övre delen.
|
Bra eller anus?
Bra i motsats till den förra totalt undermåliga layouten. Tänkte ta upp robertssons två punkter innan jag såg dem. Förstår inte att de tycker att det är så snyggt utan cellspacing. |
ok.. men inte en klockren förbättring.. Antar att de tänker lancera den nya loggan på tv osv med, för jag tycker inte de har vårdat sitt varumärke speceillt bra här. När blev orange och gult tv4?
De dubbla strecken som går igenom i layouten skapar ett roddigt utseende, en miss anser jag.. De har generellt infört en massa menyer som är bilder och som skulle kunna göras bättre med vanliga listor. En klockren miss. De har en massa kod som inte är korrekt.. kanske en skitsak, men varför inte göra der raktigenom rätt? Att ta bort marginalerna är ju innovativt, och en kul ide, men det är inte försvarbart i alla fall, det blir roddigt. Sidan blandar för mkt divvar med endel tabeller, i onödan. osv osv.. visst det är enkelt att kritisera... jag tycker alltsomallt inte de har gjort ett så bra jobb faktiskt.. det kostade säkert en massa, så har de endel enkla fel som skulle vara enkla att inte ha gjort... |
Ser bra ut om man skulle tagit bort all reklam och kanske inte så mycket text som sagt ihoptryckt.
|
Som många andra sagt så ar den tidigare rörig och svår att ta sig runt på.
Första intrycket av den nya är bättre, men ändå för mycket info på första sidan (mest nyheter)... annars helt OK! |
Varför inte bara göra en enkel sida? Som är informationsrik och inte rörig.
Min mormor sitter också på internet.... |
Min grundtanke är att det är lite för mycket kaos på förstasidan, man blir förvirrad av all info som finns där.
Sen är sidan alldeles för bred. På min lapptopp måste jag scrolla i sidled... |
Mycket bättre än förut, men fortfarande en blurrig sida!
|
Har ni nån koll vilken byrå som stog för designen?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:06. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson