![]() |
Citat:
Den är ett spanskt "n" + c. Dvs inte alls cc.com? Eller vad är det jag inte fattar ;) |
Jo, idns är trevliga.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Vet inte riktigt hur jag gör men när jag skriver in "Ñ?c.com" kommer jag till i-Nav plug-in sidan. Efter det blir jag skickat till nåt som i min webbläsare ser ut som cc.com. Jag hade tyckte det vore lite tråkigt om jag hade cc.com helt klart. Thomas |
Mjo, har en del 2 letter cyril domäner och poker.com och partypoker.com med en idn bokstav i :D Ser ut som korrekt url med plugin.
|
Citat:
|
Citat:
Jag tvivlar på att det någonsin kommer kunna gå rent säkerhetsmässigt att köra IDN påslaget per default i någon browser. Nån smart rackare får komma på något riktigt intelligent för att lösa alla problemen kring de. 8 tecken punkt 3 extension. I uppercase och bara a-z 0-9.. det är allt som behövs :) |
Jag kan köpa att man har med specialtecken, men inte varför man tillåter specialtecken som ser ut precis som ett "vanligt" tecken.
|
själv lyckades jag köpa tog.com billigt för några månader sen, letar nu köpare (har kanske en nu) :) men får se han skulle testa trafiken i 7 dagar
|
xxxx Övertrött, skrev inlägg som inte alls hörde hemma i denna tråd. Sorry... /S
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson