Citat:
|
Citat:
*Gäller endast sex per hus håll tajja |
Känns som att det är ganska lätt att bli blåst i en sådan affär... Be careful! :)
Gör helt unika rump kalendrar. :P |
Det beror på... om du får bilderna på cd så kan du väl betala för cd-skivan? Förstår dock inte varför det skulle vara så spännande?
|
Citat:
Intresset för rövar är nog relativt stort bland dom flesta än fast dom är på klädda :) |
Ta och Slå två flugor i en smäll !!!
1. Köp dig en flygbiljett till Ibiza över jul och nyår. ( Glöm INTE kameran) 2. Du plåtar lätt 1000 -tals snygga smyg tagna "stjärt" bilder på läckra brudar här nere på stranden på några timmar. 1+2= Du far en härlig semester och snygga bilder samtidigt . Allt till ett mycket lägre pris sammanlagt, än att köpa något som du INTE har sett. Jag vet.. Jag bor här i Spainen, 50 meter från beachen. Mvh Lennie in Spain |
Är det bilder på påklädda rumpor tagna på allmänplats så finns det inget juridiskt om inte nån tjej skrivit sitt namn tvärs över rumpan :P
Värdering av 900 bilder på rumpor... Såhär hade iaf jag gjort: 1 bild: 0,50 kr (Hypotetisk siffra) * Antal: 900 st ------------------------------- Pris: 450 kr * Ensamrätt: + 25% (Hypotetisk siffra) ------------------------------------ Nytt Pris: 562,50kr * Mängdrabatt: - 5% (Hypotetisk siffra + Riktiga män prutar alltid!) ------------------------------------ Slutligt Pris: 534,50kr Ett okej värde ifall du fördelar det per köpt kallender då antal köp > 100 Edit: litet misstag i uträkningen :S Ojj, medlem sedan 2003 och endast 24 inlägg... önskar man vore så tystlåten IRL |
Heh.. du får nog titta lite på dina procentsatser igen tror jag.. :P
|
Citat:
Aja, insåg vad du menade precis... *skämmas* |
Rinkle...
1 bild: 0,50 kr (Hypotetisk siffra) VAKNA.. Har du någonsin köpt rättigheten till en bild ???? ( du bör ha ensamrätt till bilderna so han inte säljer dom till andra personer) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson