WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Pedofilsida laglig.. (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=21582)

koala 2007-05-30 20:03

Det är lätt att förespråka yttrandefrihet, men svårt att stå ut med den i praktiken.

Alto 2007-05-30 20:05

Citat:

Originally posted by koala@May 30 2007, 20:03
Det är lätt att förespråka yttrandefrihet, men svårt att stå ut med den i praktiken.
Maila till dom, så kanske du och "Westman" kan bli admins eller liknande där! Lycka till!

Westman 2007-05-30 20:05

Citat:

Originally posted by Tez@May 30 2007, 19:40
MEN jag vill slå de vuxna som gör verklighet av sina fantasier, och dessutom vågar hävda att det inte skulle vara skadligt för en 7-årings framtida sexualitet eller kanske hela liv att bli "tillfredsställd" av en vuxen man (Eller kvinna).
Det finns så många som skulle vilja slå så det skulle bli alldeles för dyrt. Själv så förespråkar jag kastrering av våldtäkts-män/kvinnor. Snabbt, enkelt och synnerligen effektivt.

Westman 2007-05-30 20:07

Citat:

Ursprungligen postat av Alto
Citat:

Ursprungligen postat av koala
Det är lätt att förespråka yttrandefrihet, men svårt att stå ut med den i praktiken.

Maila till dom, så kanske du och "Westman" kan bli admins eller liknande där! Lycka till!

Varför skulle jag vilja ha med den sidan att göra? För att jag inte blir lika "upprörd" som dig? Koala har rätt men det är väl alldeles för jobbigt för dig att inse.

melin 2007-05-30 20:12

uppdatering

pedofili
nekrofil

ytterligare domäner i Helena's nätverk (namnet som står som ägare på pedofil) - alla hostas av Surftown

Tez 2007-05-30 20:19

Dendrofili är också en udda sexuell läggning. Men den har jag inget emot. Så att hävda att problemet ligger i att vi "vanliga" inte kan acceptera avikande sexualiteter är rätt fel.

Heja dendrofilerna, kör på bara!

Captain Thailand 2007-05-30 20:20

Citat:

Det är lätt att förespråka yttrandefrihet, men svårt att stå ut med den i praktiken.
Våra negativa kommentarer om sajten är väl också ett uttryck för yttrandefrihet. Sk*t skall sk*t ha är väl passande i sammanhanget. Därmed inte sagt att man skall förbjuda knäppgökar att skriva.

1337pm 2007-05-30 20:22

Jag gillar inte sidan men..yttrandefrihet ftw.

melin 2007-05-30 20:28

yttrandefrihet finns.. men man får inte gå på stan och skrika "död åt alla negrer" t.ex... det anses skada en folkgrupp

en sån här sida skadar också en folkgrupp, barnen

1337pm 2007-05-30 20:34

Citat:

Originally posted by melin@May 30 2007, 19:28
yttrandefrihet finns.. men man får inte gå på stan och skrika "död åt alla negrer" t.ex... det anses skada en folkgrupp

en sån här sida skadar också en folkgrupp, barnen

Gör skillnad på ha åsikten om yttrandefrihet och att tro sig ha rätt till vad som helst i dess namn samt att agera såsom du skrev.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson