![]() |
Citat:
Den är ju stor som halva skärmen (överdriver :P) Förresten du låter som en norrlänning :P... ( Iof, Tobbe håller nog med om detta: Allt norr om Skåne tillhör Norrland ) 3 galna skåningar i Göteborg, hur skall detta sluta?????? :D |
Citat:
Najs! Övning ger färdighet, kul med bra feedback. Får se vad du säger efter imorgon hehe. Bodde iofs i din grannby i några år och var med och byggde er brygga över till danmark. Så blir det strul imorgon med dialekterna så kan jag tolka mellan skånska och norrländska ;) Hook me up isf. Thomas |
Hoppas vi slipper töntarna från LunarWorks där iaf... =)
|
Jag kan inte komma förren runt 18:30. Men bättre sent än aldrig? ;)
|
Mina platser i bilen är numera slut, såvida ingen vill trycka in sig på 30cm baksäte i en Mini Cooper.. :) Antalet som kommer har växt snabbt de senaste 48 timmarna, nu måste jag ju snart ändra dagens attityd från "gå ut på krogen" till "business".. :/
|
Citat:
Vi skall ju inte mötas fören 19.00 på Bamboo ändå Angående antalet så har det väl gått upp dubbelt eller dylikt? Fint väder, precis slängt ner kamera o annat små crap i en liten väska samt plockat fram en present till L5. :D Vi ses i göteborg mina damer och herrar |
Pris till kvällens mest överklädde? ;)
|
Citat:
Strålande http://www.radio021.co.yu/multiradio...5Csunshine.gif oxå! Thomas |
Citat:
Men vem vet? Kanske någon som dyker upp i dunjacka ! |
Citat:
Kostym osv ;) Ni ser Piru lär inte vinna! Thomas |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson