WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Domänportfölj som ska bort! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=34665)

index 2009-02-15 18:03

Men herregud vad stort detta blir. Att man orkar med att sitta och skriva milslånga inlägg om en sketen tia. Jag betalar in pengarna (1 Euro) via PayPal så för du över domänen när du får tid, Okej?? Ursäkta missförståndet! Jag lovar att göra rätt för mig till 100%

Med vänlig hälsning

index 2009-02-15 18:15

"PAYPAL

The money has been sent!

You have sent €1.00 EUR to [email protected].
We have sent you a receipt for this transaction, and an email has been sent to your recipient."

Mvh

Internet Sweden 2009-02-15 18:57

Med din attityd förbättrade du knappast din plats i min prioritering nu iaf - det kan du vara säker på.

tartareandesire 2009-02-15 19:06

Citat:

Originally posted by Internet Sweden@Feb 15 2009, 19:57
Med din attityd förbättrade du knappast din plats i min prioritering nu iaf - det kan du vara säker på.

Även om det var han som började så borde du nog försöka inta en lite mer positiv, tolerant, vänlig och inte minst professionell attityd. Jag har själv fått flera mail med betydligt värre kommentarer än så, det är bara att ignorera. Många här kommer att se dig som en representant för IIS nu även om du är här som privatperson.

Internet Sweden 2009-02-15 20:06

Citat:

Originally posted by tartareandesire@Feb 15 2009, 20:06
Många här kommer att se dig som en representant för IIS nu även om du är här som privatperson.
Tror det är bättre att se mig som den konsult för .SE jag är..

Sen är det förstås beklagligt att jag inte verkar leva upp till hur du önskar att jag ska vara, säga och göra..

index 2009-02-15 20:15

Nu ska vi försöka se möjligheterna boys, att tjafsa blir vi inte rika på!

Ursäkta om jag tog i, inga hard feelings härifrån iaf.
Nu är rätt riktigt och du har fått HELA beloppet.
Domänen kommer när den kommer bara den kommer osv osv

Lev väl!

Mvh

AnOnYmUs 2009-02-16 23:38

När får man reda på att man fått domänerna, och från vem? Kanske har missat ngt, för nu märkte jag att jag hade domänerna på mitt loopia-konto, men inte fått ngt mail om det :)

Fredrik-s 2009-02-17 04:08

2 bifogad(e) fil(er)
Citat:

Originally posted by AnOnYmUs@Feb 17 2009, 00:38
När får man reda på att man fått domänerna, och från vem? Kanske har missat ngt, för nu märkte jag att jag hade domänerna på mitt loopia-konto, men inte fått ngt mail om det :)
Ett sätt att se de om du har/kommer ha domänerna på Loopia, som du i för sig skriver, är när du får en faktura på överflyttningen eller vad man ska kalla den. Fick följande mail (se bifogad fil) igår om ett domännamn jag köpte av Peter.

emilv 2009-02-17 07:12

Citat:

Ursprungligen postat av Fredrik-s
Citat:

Ursprungligen postat av AnOnYmUs
När får man reda på att man fått domänerna, och från vem? Kanske har missat ngt, för nu märkte jag att jag hade domänerna på mitt loopia-konto, men inte fått ngt mail om det *

Ett sätt att se de om du har/kommer ha domänerna på Loopia, som du i för sig skriver, är när du får en faktura på överflyttningen eller vad man ska kalla den. Fick följande mail (se bifogad fil) igår om ett domännamn jag köpte av Peter.

Knepigt, jag köpte två .nu-domäner som levererades till Loopia utan att jag fick någon sådan faktura.

Ara 2009-02-17 09:53

Citat:

Ursprungligen postat av emilv
Citat:

Originally posted by -Fredrik-s@Feb 17 2009, 05:08
Citat:

Ursprungligen postat av AnOnYmUs
När får man reda på att man fått domänerna, och från vem? Kanske har missat ngt, för nu märkte jag att jag hade domänerna på mitt loopia-konto, men inte fått ngt mail om det *

Knepigt, jag köpte två .nu-domäner som levererades till Loopia utan att jag fick någon sådan faktura.

Det kan ta ganska lång tid innan fakturan för ägarbytet kommer från .nu

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:09.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson