![]() |
Men herregud vad stort detta blir. Att man orkar med att sitta och skriva milslånga inlägg om en sketen tia. Jag betalar in pengarna (1 Euro) via PayPal så för du över domänen när du får tid, Okej?? Ursäkta missförståndet! Jag lovar att göra rätt för mig till 100%
Med vänlig hälsning |
"PAYPAL
The money has been sent! You have sent €1.00 EUR to [email protected]. We have sent you a receipt for this transaction, and an email has been sent to your recipient." Mvh |
Med din attityd förbättrade du knappast din plats i min prioritering nu iaf - det kan du vara säker på.
|
Citat:
|
Citat:
Sen är det förstås beklagligt att jag inte verkar leva upp till hur du önskar att jag ska vara, säga och göra.. |
Nu ska vi försöka se möjligheterna boys, att tjafsa blir vi inte rika på!
Ursäkta om jag tog i, inga hard feelings härifrån iaf. Nu är rätt riktigt och du har fått HELA beloppet. Domänen kommer när den kommer bara den kommer osv osv Lev väl! Mvh |
När får man reda på att man fått domänerna, och från vem? Kanske har missat ngt, för nu märkte jag att jag hade domänerna på mitt loopia-konto, men inte fått ngt mail om det :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:09. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson