![]() |
Citat:
Jag kan ju inte vara en tveksam kund till Rolls-Royce eftersom jag aldrig varken har köpt eller kört en Rolls-Royce. |
Citat:
Jag kan ju inte vara en tveksam kund till Rolls-Royce eftersom jag aldrig varken har köpt eller kört en Rolls-Royce. Jag skrev aldrig att jag är kund hos PRQ. Jag skrev "en tveksam kund till PRQ". För mig är det något helt annat. Jag är helt enkelt en tveksam kund - men jag behöver ju inte vara kund hos PRQ för det. Om du förstår vad jag menar. |
Edit: Inlägget pajade html'en på sidan.
|
Jag är inte schizofren, jag inte mytoman och jag är inte Pär Brumark. Det jag konstatera är att ingen från TPB vill svara på mina enkla frågor.
Jag har hållt med kopplingen mellan IT och affärer i över 20 år. Jag driver egna företag, är oberoende innovatör inom olika områden samt undervisar och forskar vid ett av landets universitet. Jag ställer frågor, men får inga svar. Detta tycker jag är underligt. Att bli personligen påhoppad med diverse invektiv är bara löjligt och visar mer om avsändaren än om mig. Jag har inte uttalat mig kränkande om någon enda person. Att ställa frågor är inte att kränka eller förtala någon - men att kalla någon med åsikter som inte stämmer med någon annans för schitzofren - det är kränkande. Att kalla någon för mytoman - ligger i samma härad. |
Citat:
Lägg korten på bordet och tala om vem du är, det begär du ju av andra så det kan väl inte vara något problem. Eller? (Obs, retorisk fråga) Dagens roligaste tråd, inte bara inläggen utan även att den grafiskt har kraschat i Fx. :D |
Till Spindel,
Jag tror att jag har samma rätt som du att diskutera olika saker på olika siter. Jag vet inte att jag en enda gång skyllt dig för något mer personligt. Jag har lite svårt att förstå det du skriver. Titta på det här stycket: "Om du nu inte är Pär Brumark, vem tusan är du då? Har sätt dig överallt på olika sidor där då kommenterar under olika nick. Så försök gärna bota din mytomani och schizofreni." Om jag inte är Pär Brumark, då måste jag du vara någon annan. Det är ju helt logiskt och det tänker jag inte tala om. Det är ju det som är poängen med skyddet här. Tidgare idag vad någon som sade till mig att jag inte fick använda för- och efternamn på listan, vilket jag inte heller gjort. Men vill någon ange sitt för- och eftersom måste det vara helt OK. Men att du nämner personen ovan vid för- och efternamn måste i så vara att bryta mot regel 1, om jag förstår saken rätt. Men denna regel gäller väl inte för dig. När jag nu inte är den person du nämner, varför måste jag då vara schitzofren och mytoman bara för att jag förmodligen inte delar dina åsikter. Det var länge sedan Fredrik N. var anställd på Rix Telecom, men kopplingen är intressant. Jag har aldrig påstått att personer skulle vara högerextrema eller att TPB skulle stå bakom högerextrem politik. Jag är bara nyfiken på varför Rix Telecom under så lång sponsrat TPB. Det kan finnas en helt logisk förklaring. Det är jag inte alls främmande för. Förresten stavar du som en kratta! |
EDIT: Lagade tråden från nåt html-error som gjorde att sidan visades fel.
|
Citat:
|
Citat:
Edit: Ta bort hela inlägget förresten, det är en till quote som ska vara med <_< |
Måste då säga att chowchow påminner en hel del om Brumark. Hehe.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson