![]() |
Citat:
|
Citat:
Maila mig din openvpn.conf (snuten har tagit faktura/kundhanterings/IP-addrsystemet, bokforingen, samt alla backuper) sa ska jag fixa upp den nar tillfalle ges. |
Citat:
det finns en sak som är liiite rolig i det hela iaf för mig, Hadde föreställt mig Gottfrid på ett heeelt annat sätt. Han såg inte ut enl den bild jag målat upp B) |
Är tvungen att visa denna bild som någon skrev länk till på TBP irc kanal: http://www.nsd.se/bigimage.aspx?id=151845
Citat:
|
100 Colo? Då tycker man stormen borde vara större...
Fick Piratpartiet sin sajt nedstängd...? Om ja, mycket allvarligt, faktiskt, oavsett att jag inte stöder dem... Eller är detta ett rykte i den allmänna floran av rykten? |
Xamda: Som jag fattat det så fick piratbyran.org sin server beslagtagen men piratpartiet har bara haft problem med grymt mycket trafik både från sverige och utlandet.
|
Citat:
|
Ser ut som att piratpartiet.se - som inte går att nå - ligger hos Blixtvik Sollentuna. Förmodligen har den inte omfattats av polisens beslag.
|
Nu redirectar den tilll www2 som ligger hos Webcows/Dependit
|
Citat:
Tittlar inom åklagarämbeter är inte bevis på skicklighet eller kompetens utan i princip bara steg i karriären efter antalet år inom ämbetet. Förmodligen kan en viss partibok hjälpa till i karriären. Om någon anser mig vara synisk, så stämmer det nog säkert... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson