![]() |
Citat:
Nä, faktum är att den länken till Dagens inlägg finns i huvudmenyn (men endast om man inte är inloggad, för då syns länken Nya inlägg istället). |
Citat:
|
Reagerade i morse på nya looken! Har ändrat i vårt forum ett par gånger och man blir slutkörd på småsaker som folk inte hittar direkt etc. Typ snabbsvar eller annat. Så jag tänker inte klaga :) Men spontant upplever jag att man tappade lite överblick som man hade tidigare. Centrerat eller inte är väl en baggis. Särskilt om man har lite internetvana vilket man kan hoppas att folk har här :)
*Översikten på startsidan med senaste inläggen är en väldigt bra funktion i forumet och är den som gör att man klickar inte lite överallt så hoppas ni kan återskapa något liknande. Forumindex borde vara i centrum och inte moderatorns utvalda. *Meddelandehanteringen känns lite rörig nu. Aviserat känns lite "strikt" översatt |
Finns det någon anledning till varför man inte får svara på en tråd i nyhetskategorin? Ok att man inte får posta nya trådar. Men ett svar kunde man väl få bjuda på?
|
Citat:
http://www.wn.se/t1037655-15-9.html |
Citat:
|
En iaktagelse.. För Ej inloggad/Gäst är tiden satt till GMT istället för GMT+2.
|
Citat:
|
Det är troligen ingen WN-bugg men det händer bara här.
Jag vill inte ladda ned "adcycle.cgi" från redirect.advertising.se, detta sker vid varje sidbyte. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson