Jo, jag tror nog det finns alternativ, men jag bryr mig inte om annat just i detta valet. Jag vill räcka ett stort finger till alla "traditionella" partier. Kanske finns det någon nisse i VP som tycker som PP, men tyvärr har han antagligen en massa andra pissiga åsikter också som han ska driva i Bryssel som han tycker är viktigare.
Jag bryr mig inte om kommunism, miljön, Euron, feminism eller pensionärer. Det enda jag bryr mig om just nu är mitt Internet, min kultur, mitt levebröd, min yttrandefrihet och min skaparglädje! Därför röstar jag som jag gör.
Citat:
Originally posted by tartareandesire@May 18 2009, 21:36
Är nog i din ålder typ själv. Jag vill ju helst att alla dessa ska vara så lata att de inte orkar rösta =) Jag vet faktiskt inte namnen på samtliga kandidater som är emot ipred-lagen men vänsterpartiet är ju ett hett tips.
Det finns en hel del information om parlamentsvalet och kandidaterna på samtliga partiers hemsidor. Jag rekommenderar samtliga, oavsett åsikt, som inte känner sig särskilt insatta i valet att ta sig en titt där för att se vilka frågor partierna vill fokusera på i parlamentet.
|
|