![]() |
Ok, my mistake :)
|
men det är ju ändå en 60% upptid för denna månad.. inte fy skam ;)
Se det possitiva, än så länge är det iaf mer upptid än nertid |
Det är "rimligt" att i det här läget vara sur, för de som är kunder till proinet.
Att hålla inne på ilskan vore enklare för de som är sura, om mer information från "leverantör -> kund" kunden ges. Mkt oproffsigt hanterat av proinet. Service och support skall hållas uppe i en hög nivå oavsett om man är ett lågprishotell eller inte. "service är en inställning" |
Ni ska vara glada om ni får svar på era eventuella krav efter neretiden. LemonLime/Webbhosting hade ett avbrott för ca en månad sedan. Efter fem obsvarade mail under någon veckas tid, lusläste jag avtalet och kom fram till att jag fått vad jag betalat för. Antar att det är samma situation med det här webbhotellet.
|
Jag ligger på web01 och hade problemet med att alla domäner går till min huvuddomän där jag fick lägga en allmän skylt som talade om att det var uppdateringar på gång ;)
Nu fick jag igång domänerna. Jag raderade dem under Addon Domains i Cpanel, och lade till dem på nytt. Tydligen fick det ordning på dns:en så nu funkar dem. Ja alla utan en då, för den kan jag inte hitta bland Addon Domains så jag kan inte ta bort den.. kollar på det nu. |
Citat:
|
Fattar ni inte att ju mer ni ringer och skickar e-mail ju längre tid kommer det ta? Till vilken nytta hjälper det att komma fram och hindra tekniker från att jobba?
De lär gå ut med information så fort de fixat allt om den är bristfällig just nu. De har inte tid att sitta och dadda er när de försöker återställa systemet. |
Citat:
|
YES! Jag har fått allt att fungera nu. På web01 servern.
Fick igång alla domäner genom att ta bort dem och lägga dit dem igen som jag skrev ovan. Även den sista fungerar nu, var tvungen att ta bort subdomain kopplingen för den också. Hoppas hoppas att det fortsätter funka. 2,5 timmar i telefonkö utan att komma fram, men nu lade jag på. Och som någon sade ovan. Dem svarar inte i telefon jag låg etta ganska länge jag också. |
christi@n, härligt att höra att det fungerar för dig. Du har allt bra tur som ligger på web01-servern. En annan har ju alla sina webbplatser på web03. vilket ännu inte fungerar... Hopplöst detta.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson