WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Loopia nere? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=12282)

Danielax2 2006-03-14 22:03

mig med

Johan H 2006-03-14 22:08

Jag älskar ändå Loopia, de ger mig billiga .SE adresser :)

Oj! Nu håller google på göra en jätteuppdatering!!

Ja det var ett skämt :P

Oskar Lindgren 2006-03-14 22:15

Kan det inte vara så att det är underhåll?

patrikweb 2006-03-14 22:18

Citat:

Originally posted by Oskar Lindgren@Mar 14 2006, 23:15
Kan det inte vara så att det är underhåll?

Är det skildnad på underhålls down? Down är alltid down och så mycket down dom har haft så har dom inte någon down över för service. Samtidigt ingen vettig företag skulle göra service före kl 24.00

Davve 2006-03-15 06:08

Ja, då var det dags för ett nytt avbrott, fan att de inte skäms... Kort avbrott, men onödigt ändå

Vatos Locos 2006-03-15 07:42

Citat:

Originally posted by patrikweb@Mar 14 2006, 23:18

Är det skildnad på underhålls down? Down är alltid down och så mycket down dom har haft så har dom inte någon down över för service. Samtidigt ingen vettig företag skulle göra service före kl 24.00

Du verkar inte ha så mycket erfarenhet av systemadministration hör jag, enligt mig så är det självklart att man kör underhåll nattetid för att undvika störningar för kunderna. Nu vet jag ju inte om det var aktuellt i detta avbrott, men det kanske Loopia kan svara på.
Men det verkar som du har en hel del att lära av IT-branschen, då vissa av dina tidigare inlägg tyder på bristande kompetens.

patrikweb 2006-03-15 10:18

Citat:

Ursprungligen postat av Vatos Locos
Citat:

Ursprungligen postat av patrikweb

Du verkar inte ha så mycket erfarenhet av systemadministration hör jag, enligt mig så är det självklart att man kör underhåll nattetid för att undvika störningar för kunderna. Nu vet jag ju inte om det var aktuellt i detta avbrott, men det kanske Loopia kan svara på.
Men det verkar som du har en hel del att lära av IT-branschen, då vissa av dina tidigare inlägg tyder på bristande kompetens.

Om du lärt dig läsa skulle det blivit bättre, natt är inte före kl 24.00. Inget vettig gör service före.

dunken 2006-03-15 10:34

Min låg nere minst mellan 8-9 i morse och det kallar inte jag heller natt.
Jag såg dock inte det före men det är ju inte så kul när sidan hela tiden ligger nere.
Det är rätt mycket omsättning som jag har förlorat genom dessa avbrott.

patrikweb 2006-03-15 16:21

Citat:

Originally posted by Kjette@Mar 15 2006, 17:17
Ingen som har kontakat dem och frågat varför dem är nere varje dag ?
Lite fakta skulle vara bra o veta.

Loopia har aldrig givit någon fakta, bara ljug och bortförklaringar och skyller på kunderna.

Dom skriver inte ens något på sin sida om det.

silfverstierna 2006-03-15 17:00

Citat:

Ursprungligen postat av patrikweb
Citat:

Ursprungligen postat av Kjette
Ingen som har kontakat dem och frågat varför dem är nere varje dag ?
Lite fakta skulle vara bra o veta.

Loopia har aldrig givit någon fakta, bara ljug och bortförklaringar och skyller på kunderna.

Dom skriver inte ens något på sin sida om det.

Skriver du om PatrikWeb's upptid på PatrikWeb.Se?

Jag råder dig att städa i ditt eget hem innan du städar hos dina konkurrenter.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson