![]() |
nosnaj man kan modifiera utseende helt, lägga till texter hur man vill. lägga till undersidor osv. om du syftar på forumet där så är det ritkigt inaktivt ja .
|
Jag har för mig att knullis skrev någon form av uppskattad uträkning för hur många som på ett ungefär väljer att uppgradera sitt konto, men jag minns inte exakt.
Jag har sedan jag bytte metod börjat få en del medlemmar trots allt, betydligt mer än förut i alla fall. Den här veckan 12 st medlemmar (fick 29-30 i månaden om jag hade tur förut) så det går ju i alla fal uppåt. Ingen har dock än valt att uppgradera sitt konto. Jag undrar nu: 1. Är 12 st/vecka tillräckligt för att kunna bygga på med leads? 2. Hur många ungefär i genomsnitt väljer att uppgradera? Tack för mig. |
Beror på vilken nisch och hur din landpage ser ut. Generellt sett är det runt 5-8% betalande medlemmar i Sverige, även om jag tycker det bli mindre värde per unikt besök med tiden, men jag har väl dåliga trafikkällor.
|
Dakota skriv fråga på det andra forumet, via mail eller pm. det ses som spam när jag svarar på df frågor här på wn
|
Vilket land/marknad förrutom Sverige anser ni konverterar bäst när det kommer sale?
|
Well har ett guldtips : Norge ! inte alls många som kör där än, vet ej varför , kör inget på den norska marknaden själv men ser att dem som kör går de väldigt bra för.
|
Har allt sett nån norsk .net konkurrent som jag tycker mej känna igen stilen på Knullis ;)
Håll er ifrån norge, det är min marknad. :D Adwords är svindyrt men man behöver knappt annonsera. :) |
erebos : jag lovar jag gör inga pengar alls på norska marknaden, har ingen kapacitet att marknadsföra där. Men det är en av länderna utom sverige jag vet de går bra för några på.
Hmm undrar om denna tråd nånsin kommer bli sådär officiell som vissa andra program får? Tartar kan du fixa det må tro ? |
Citat:
|
tjo
Citat:
Men haha inte så jag sitter och mäter partners trafik och tävlar - jag hjälper dem på alla sätt jag kan då jag själv har erfarenhet av att marknadsföra detta har jag mycket att lära ut. Så det som hände var att det gick bra för oss som vanliga affiliates och vi blev uppgraderade helt enkelt, sysslar nu med att lära andra det vi själva fick lära oss den hårda vägen då det inte fanns någon sverige ansvarig.Driver inte programmet är uppgraderad till något som heter MA - Master Affiliate Sweden . Förstår hur det kan låta som att google själva skulle köra adsense sidor. men vi har inga fördelar på något sätt . Det är begränsat - ser som MA inte heller trafikällor. endast signups och VIP köp. Precis som vanliga partners gör om de värvar webmasters under sig. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:45. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson