StateCollapse |
2010-04-02 20:03 |
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson
(Inlägg 20349337)
Alla människor som begår ett brott har en "orsak", svensk såväl som invandrare.
|
Beror helt och hållet på brottets karaktär. Har man haft en trasig barndom med alkholiserade föräldrar, en pappa som sopar till sin fru för att maten inte står på bordet när han kommer hem från arbetet eller att man är uppfostrad av sina föräldrar med en sjuk kvinnosyn. Ja, då finns det en orsak till att man begår brott. Man är helt enkelt sjuk och behöver hjälp.
Jag har haft en mycket bra uppväxt. Inget att klaga på. Jag har inte begått några allvarliga brott som mord, våldtäkt, rån, misshandel eller kvinnomisshandel. Jag förespråkar också jämställdhet i samhället.
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson
(Inlägg 20349337)
Lite orelevant, men varför förgriper sig de europeiska männen på mindreåriga tjejer för att de inte får ligga? Det finns väl vuxna kvinnor i Asien också?
|
Du vet lika väl som jag att minderåriga tjejer är lättare att övertala. Sen vet jag inte vad du klassar som minderårig, är det tjejer under 18 år, tjejer under 15 år eller tjejer under 10 år?
Om jag ska förtydliga mina åsikter i en mer konstruktiv anda.
Det svenska samhället måste sluta anpassa sig efter muslimerna. Jag menar kommer som invandrare till Sverige så ska man anpassa sig till det svenska samhället. Man kan komma hit som muslim eller hinduism till Sverige men man ska inte ställa krav på att jag och andra svenskar ska anpassa oss efter hur muslimer vill leva eller hinduismer som var ett annat exempel. Dom får anpassa sig efter hur det ser ut i Sverige.
|