WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Diskutera WN (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   WN på Vbulletin (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1037655)

BarateaU 2009-08-25 22:18

Har allt dött på WN eller efter updaten, ingen trådaktivitet direkt.
Gillar inte hur de ser ut men det är välla bara att vänja sig.

Thomas 2009-08-25 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av BarateaU (Inlägg 20319625)
Har allt dött på WN eller efter updaten, ingen trådaktivitet direkt.

ca 45 aktiva trådar på dygnet, det är hyffsat normalt.

Innocast 2009-08-25 22:49

@Clarence: Tack så mycket för svar, hade inte förväntat mig det :-) Önskar ert stort lycka till och om det finns något jag kan göra för att underlätta, tveka inte att fråga!

tartareandesire 2009-08-25 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av gummianka (Inlägg 20319598)
Jag tycker också att det är mycket gnäll, inte minst med tanke på allt tidigare gnäll på det "nya" WN som aldrig kom. Det ligger ju i förändringens natur, att en del gillar den, och andra inte gillar den. Personligen har jag alltid, uteslutande, använt mig av RSS och "20 senaste aktiva" och kommer nog ha svårt att förlika mig med ett WN utan denna funktion, i övrigt har jag få/små krav. Men jag menar, det har gått, vad, 12 timmar, jag tycker som alltid att människor verkar ha alldeles för mycket tid att uppröras över (små) saker, eller bara för lätt att bli indignerade. Ta det lugnt, ta en cigarett, en kopp kaffe, eller gå ut och gå en sväng, så ska ni se att det ordnar sig...

Cigarett och kaffe? Nej tack, knarka får andra göra :)

Clarence 2009-08-26 00:20

Citat:

Ursprungligen postat av BjörnJ (Inlägg 20319609)
Angående att en del avatarer är lite större nu så måste jag nog säga att det inte är så tokigt. Det bör väl finnas någon gräns i både pixlar och kb, men större än 80x80 kan väl vara ok? (Men sätt inte en fix storlek genom HTML eller CSS.)

Ja, får fixa till det imorgon. De glömdes och fulhackades in i sista sekund efter resten av konverteringen. Ska nog få en stund till övers på kvällen i bästa fall. Har suttit 12-15 timmar med jobb sen i fredags så idag behövde jag en dag med nästan bara 8 timmar ;)

På alla användare är nu ändrat till: aktiverade PM, epost vid PM, visar avatarer, visar signaturer, visar bilder. Så har ni ändrat detta sen konverteringen till annorlunda värden får ni ändra tillbaka.

Användare som läser tråden även aktiverat.

BjörnJ 2009-08-26 00:47

Nya inlägg:
WN på Vbulletin ( 1 2 3 ... Sista sidan)

Jag saknar att se hur många sidor det är i tråden.

Thir13teen 2009-08-26 03:12

Centrera om det ska vara så kort på bredden.

Nihilnovi 2009-08-26 05:01

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20319636)
Cigarett och kaffe? Nej tack, knarka får andra göra :)

Du borde bli dricka/röka på oftare, livet blir roligare =)
Akta dig för kaffe dock, riktigt starka grejer det..

gummianka 2009-08-26 10:42

Citat:

Ursprungligen postat av kalasboll (Inlägg 20319620)
Så bara för att man bett om en uppdatering måste man bli nöjd med förändringen? Logik <3

Nej, men hur fungerar gnäll för dig övriga aspekter av ditt liv? Som sagt, det har gått ett dygn, ta det som en man (även om det kräver en kraftansträngning för somliga, och är omöjligt för andra) och...deal with it....

Hjalmarsson 2009-08-26 11:15

Skulle det finnas en möjlighet att få iTrader eller liknande installerat? En hel del som vart med och vunnit auktioner men i slutändan bara slösat en jävla massa tid för en. Bra att hålla koll på vilka som verkligen är seriösa både säljare och köpare.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson