WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Toppenbild (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=8144)

hyperfly 2005-09-04 14:03

Citat:

Ursprungligen postat av Decibel
Citat:

Originally posted by -hyperfly@Sep 4 2005, 13:47
Citat:

Originally posted by -Thomas@May 25 2005, 22:48
Citat:

Ursprungligen postat av Piru
Med det menar du att du lyfte all skit dit ? :D

Precis, man tänker ju kortsiktigt.

Bara nyfiken, ser ju tavlan där bakom med QU. Är det utskrift med en fotoskrivare eller ?

En målning *veta*

Är det någon som målat det för hand alltså? :blink:

Mats 2005-09-29 22:24

2 bifogad(e) fil(er)
*Bump*
Eftersom jag fick så mycket positiv feedback för mina "sladdgömmor" tidigare i tråden kom jag att tänka på hur ni
har det med ormboet bakom tv/dvd-hyllan, har precis fått färdigt kabelkanalen från TV'n (lite stolt faktiskt :))

// Mats

FredrikMH 2005-09-29 23:27

Citat:

Originally posted by Mats@Sep 29 2005, 22:24
*Bump*
Eftersom jag fick så mycket positiv feedback för mina "sladdgömmor" tidigare i tråden kom jag att tänka på hur ni
har det med ormboet bakom tv/dvd-hyllan, har precis fått färdigt kabelkanalen från TV'n (lite stolt faktiskt :))

// Mats

Snyggt Mats! Vad exakt är det röda snåren på varsin sida om tvn? Jag hade irriterat mig på dem om jag suttit och kollat på TVn ;)

Andreas Bard 2005-09-29 23:27

Citat:

Originally posted by Mats@Sep 29 2005, 22:24
*Bump*
Eftersom jag fick så mycket positiv feedback för mina sladdgömmor tidigare i tråden kom jag att tänka på hur ni
har det med ormboet bakom tv/dvd-hyllan, har precis fått färdigt kabelkanalen från TVn (lite stolt faktiskt )

// Mats

Du har all rätt till att vara stolt . . . ser riktigt bra ut . . . vilken skillnad rent "estetiskt" det blir när man döljer dom där fula kablarna.

/Andreas

Mats 2005-09-29 23:35

Citat:

Vad exakt är det röda snåren på varsin sida om tvn?
Snår..., säg inte det högt så att min fru hör det ;)
Bilden är tagen från sidan och självfallet är dom inte ivägen för bilden, är faktiskt nån decimeter space.

// Mats

Konst 2005-09-30 00:14

Citat:

Originally posted by hyperfly@Sep 4 2005, 14:03
Är det någon som målat det för hand alltså? :blink:
Jag känner någon som kan måla sånt. Men jag undviker att säga vem så jag inte blir anklagad för att göra reklam för mitt eget företag ;)

Mats: Ibland får man stå ut med lite snår för att få lugn å ro där hemma... :D

Thomas 2005-09-30 22:40

Som ni såg på bilderna hemifrån mej så har man ju inte det senaste direkt! (Jag är ju den ende som har CTR eller vad det heter)

Men i veckan åkte alla datorgrejer i papperskorgen så nu skall det bli ordning och uppdatering av prylarna ...

Det enda jag är orolig över att inte få ordning på är val av skrivbord och tillhörande kabeldragning-lösning.

Min nuvarande skrivbordslösning är enligt den i första sidan på tråden och jag vill fortfarande på det sätt jag sitter nu.

Nån som har några tips på skrivbord och tillhörande kabeldragning-lösning? Dator, skärmar, ljudsystem osv har jag redan fått tips om så det ligger på posten.

Thomas

Thomas 2005-10-07 19:42

2 bifogad(e) fil(er)
Nu har jag fått mina nya grejer, och nej det är inte kablar som jag blurat ;). Tyvärr lyckades jag förstöra mitt tangentbord och mus som var det enda som var från år 2000 och framåt, men det skall uppdateras också.

Decibel 2005-10-07 19:53

Citat:

Originally posted by Thomas@Oct 7 2005, 19:42
Nu har jag fått mina nya grejer, och nej det är inte kablar som jag blurat ;). Tyvärr lyckades jag förstöra mitt tangentbord och mus som var det enda som var från år 2000 och framåt, men det skall uppdateras också.
Är det ett litet Apple-märke man skådar i underkanten på skärmen månntro ?

Får man inte med fina kabelhållare från Apple numera ? ;)

Jonas 2005-10-07 20:14

Håller med Decibel, är det inte ett Äpple man ser under skärmarna?

Jag som hört mycket ont om Apple skärmarna till PC's ?

Problem med att ställa in korrekt färgvärme. Men annars är dom snygga ;)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson