Citat:
Originally posted by Internet Sweden@Aug 22 2009, 19:22
Jonas - eftersom jag är den enda på wn som kan svara på frågorna som ställts och språkats i den tråden, så ja jag länkade till ett inlägg där jag ansträngt mig för att berätta vad som sker utan att berätta med än vad jag får och kan.
Något som jag dessutom inbillade mig skulle uppskattas av domänintresserade på wn.
Men mycket riktigt så togs länken bort och jag har gjort tydligt att jag absolut inte vill särbehandlas.
Jag sätter inga reglar på wn och förväntar mig att jag blir modererad som precis alla andra, men jag tänker inte ödsla tid på att förklara hur saker är om det uppfattas på det sätt du beskriver.
|
Jag har ingenting emot dig, eller din blogg, därför jag respekterar dig stort pga din kunskap om svenska domänvärlden.
Det jag lackade ur på, var FredrikMH inlägg, och Admin/Moderator-gruppen som säger att dom inte särbehandlar någon. När nu detta var ett bevis på det. (Speciellt när man såg att en Moderator var inne i tråden)
Jag är helt för att §3 skall lättas upp i den mån att sålänge innehållet på sidan man länkar till tillför något till tråden så är det OK. Att sätt " rel="nofollow" " på alla länkar i trådarna är inte så jättesvårt om det handlar sådant här.
Sedan är det helt och hållet upp till Moderatorerna att bedöma relevansen på ev. länk i inlägget.
Edit: Rättade till syftningsfel & stavningen
|