![]() |
Citat:
Thomas |
Låter passande, kan man både äta, ta sig en öl, kaffe, prata, och inte störa ändra "gäster".
Men i vilket fall så bör man planera när & tid. |
Citat:
Thomas |
Citat:
Vi kan säker gå dit ändå och se men det gick inte att boka. Thomas |
Låter som ett trevligt ställe, lär ju knappast dö utav att störa andra heller för den delen.
|
Det börjar närma sig, hur ser planen ut? Ska vi ses någonstans i Göteborg, och när? Fredag? Lördag? Fredag & Lördag? Måste ev. boka hotell osv så ett svar snarast vore kanon :)
|
+--------------------------+---------
| Mats --------------------| 25+ | Thomas ----------------| 25+ | Piru ---------------------| 18 | Jens --------------------| 23 | Davve ------------------| 25+ | PatrikWeb -------------| 19? | Villjam ------------------| 25+ | Clarence ---------------| 22 | Tobbe ------------------| ~25 | Hedberg ---------------| 25+ | Micke04 ----------------| 21 | Zn4rK ------------------| 16 | Xyzi ---------------------| 17 | Tobias Turesson ------| 20 | ConnyFox --------------| 21 | Jonas -------Prel.-------| 22 | grazzy ------------------| 24 +--------------------------+----- |
OK, lite info snart tack - hur blir det? Någon?
Får jag inte besked senast imorgon så hoppar jag tyvärr av då jag har en del annat inplanerat också som måste klaffa till helgen... |
Ta bort from tha list
|
Japp det börjar närma sig, lördag eftermiddag tycker jag vi kör på. Det har varit några önskemål om lördag till söndag, men inga fredag till lördag.
Många inresta som inte löst boende på annat sätt kommer bo på Hotell Scandic Rubinen på aveny'n ser det ut som. http://www.scandic-hotels.se/rubinen. Då är det enda kvar var vi skall mötas och vilken tid, jag föreslår i god göteborgssed Kopparmärra (Kungsportsplatsen). Vad tror vi om 15:00 tiden? För tidigt/sent? Thomas |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson