![]() |
jag har reggat:
jagärdavid.se sötawebbhotell.se |
Jägarklubb.se :)
|
Jag reggade:
nyalägenheter.se och nyabostäder.se /R |
Klockan 1600 18/10 så har jag fått dessa:
växtkurva.se älsklingstjejen.se höstmys.se höstdag.se förtala.se förtal.se nödsamtal.se kötträtt.se älsklingsrätt.se älsklingskillen.se blåöga.se blåaögon.se grönaögon.se länsjobb.se beställningsvara.se tonårsföräldrar.se tonårsförälder.se sädesvätska.se könsord.se könscell.se könshormoner.se kåtakillen.se kåtatjejen.se kåtochvuxen.se kåtamöten.se försäkringsplatsen.se försäkringstjejen.se försäkringskillen.se försäkringsstället.se blodkärl.se örgrund.se artär.se |
Fick även domänköp.se :)
|
Citat:
|
Citat:
Normala webbläsare som Mozilla har inte detta problem :) |
dagens registreringar:
mät.se bedrägeri.se |
Reggade massor av domäner man kan göra något kul med men som kanske inte har något direkt värde i sig.
älskare.se äventyrare.se överaskning.se allmänning.se charmör.se eskortör.se frisörsalong.se - vet att det egentligen heter frisersalong(är för övrigt ledig), men ändå gästböcker.se gelé.se härlig.se internetplånbok.se kåk.se körkortskola.se körkortsskola.se lastbilskörkort.se målbevakning.se skänkes.se vågad.se |
De bästa jag hann ta var nog
él.se éxpress.se affiliatenätverk.se allalänkar.se bärbart.se beställdomän.se biopremiär.se dinkarriär.se dinträning.se företagscenter.se fototillbehör.se hém.se internettjänster.se köplinser.se kläderna.se klickahär.se lék.se målningar.se marknadsför.se pådvd.se rätta.se rådgivningen.se sökadress.se skrivbordsunderlägg.se tjänaextra.se tvé.se väljbil.se väljlån.se Resten var inte så himla bra, tyckte jag. Har registrerat totalt 234 IDN domäner hittills :P |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson