![]() |
Citat:
Atomiaprojektet är i full rull och vi tillsammans med Atomia jobbar dygnet runt för att lansera detta så fort som möjligt. Vi hoppas kunna lansera detta nu under sommaren. Med vänlig hälsning, Fredrik |
Crystone är ju de som köpt upp det fenomenala Space2u så de borde nog klassas lite högre än ni tidigare gett dem credd för. Åtminstone om ni skall lägga er på crystone så be att få kontot installerat hos Space2u för där är supporten i världsklass
|
Citat:
|
Det är alldeles riktigt att Online Group köpt Crystone, Binero, Space2U, Levonline och ytterligare ett par hostingföretag.
Hela hostingdelen av Online Group leds idag av Bineros tidigare VD och grundare, Anders Aleborg (som också är en av de största ägarna). MVH Christer |
Citat:
Oniva har en mycket aggressiv tillväxt genom förvärv men detta har också krävt 9 nyemissioner sedan 2008 varav 3 st hösten 2013. Detta och GetUpdateds historia är nog några anledningar till att aktien pressats så kopiöst trots visad vinst de senaste kvartalsrapporterna - förtroendekapitalet är lågt. Men.. Nu glider jag ifrån ämnet till viss del. Ämnet gäller dotterbolaget Crystone. |
tråkigt för Anders Aleborg han verkar vara en seriös kille
|
Det är väl egenreklam för en affiliatesajt, inget med recensioner att göra?
Vill man ha objektiv synsätt så är rejta.se/gulasidorna lite bättre |
Jag har nu försökt få tag i någon från supporten i drygt 10 dagar utan resultat.
Ingen har svarat på något utav mina tre mail och att ringa efter klockan 12 är mer eller mindre lönlöst då man bara kopplas till den amerikanska supporten som säger att svensk support fokuserar på mail. Likadant chatten på webbsidan är helt meningslös att vända sig till så länge man vill ha hjälp med en .se/.nu domän då bara amerikanarna svarar där. Man hänvisas alltså konstant till en email som ingen svarar på. Mitt problem är att jag har sålt en e-handel och köparen av e-handeln inte kunnat få domänen flyttad till sig på dryga tre-fyra veckor trots att jag har skickat överlåtelsedokumenten och kontaktat supporten som sa att om de får full tillgång och uppgifter till bådas konton så kan det skötas så. Efter de fick detta så har det aldrig svarat igen. FINNS DET NÅGON SOM HAR EN ADMINISTRATIV KOPPLING TILL CRYSTONE, VÄNLIGEN KONTAKTA MIG ASAP. (Vet att det fanns det här förut) |
Frebjo /Fredrik B var väl den som svarade här innan. Ser ut som han jobbar på ett annat bolag, men han kan säkert hjälpa dig komma i kontakt med rätt person.
|
Citat:
Jag jobbar inte längre på Crystone / Online Group som Jack skrev, men du får gärna maila mig hemsidan så ska jag kontakta en gammal kollega på supporten och be dom kolla åt dig :) Med vänlig hälsning, Fredrik |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson