![]() |
Citat:
Är det någon som har några bra förslag vart vi kan husera? Sedan får vi väl bestämma om det är fredag eftermiddag/kväll eller lördag vi vill träffas!? Thomas |
För mig spelar det ingen roll, lite sol kan man dock önska.
|
För mig som har "sommarlov" behöver ju inte bry sig om att åka iväg på en fredag.
Dock kanske det fungerar bäst på en lördag för resterande som inte har ledigt eller inte har ett självdrivande företag/arbete. För att inte tråka ut det för mycket skulle man iaf kunna hålla i två aktiviteter, då man ogärna kanske sätter sig på en pub när alla inte fyllt 18 Sätt igång och posta förslag gubbar |
Jag tror jag får avsäga mig den här träffen då jag kommer gå i "skolan" och jobba hela sommaren och får inte direkt mycket tid över alls förens långt in mot slutet om jag har tid.
PS. Som aktivitet är ju Öl-brännboll ganska trevligt annars och om det blir några tjejer med så kanske strip-brännboll? Mvh, Viper |
ÖL är alltid trevligt, dock är jag inte mycket för sport eller brännboll eller liknande.
Många är nästan 18 alla fall, sedan var jag inne på puben innan jag var 18, enda nackdelen jag ser är att om man tar på en kväll så kan det bli trångt på pub om man vill sitta samlad. Är värdret bra så kan man ju gå till många ställen och grillat eller något liknande. Men när det nästan regnat flera dygn i sträck nu här så känns inte det som en bra ide. Kanske om man ser att vädret börjat ta sig närmare. Får väl bli någonstans där man kan sitta inne och ta sig någon ÖL, Kaffe, Cola och kanske en liten matbit. Hellst ett ställe där allt finns. |
Bamboo, en mongolisk bufe resturang, där det finns ett "inre" rum som man kan boka.... där kan man snacka wn snack utan att trötta ut några grannbord.
|
Kan inte nån här utses till "arrangör"? annars kommer nog inte mycket hända...
|
Japp det var ju inte så storskaligt utan bara en träff i största allmänhet för dom som känner för att komma förbi.
Ser ut som vi blir runt 15 personer, några kommer kanske vara tvunga att avboka och några kommer att komma till. Så vår uppgift är att hitta ett ställe i gbg-trakten för ett 20-tal personer, där vi kan snacka, äta lite och möjligen dricka några öl. Känns som vi borde ordna det va? hehe Thomas |
Jag kanske hoppar på också, får se hur det blir :)
Kanske http://www.goteborg.com kan vara sajt att få idéer ifrån. |
Jag är lite avvaktande, men intresserad. Sätter mig definitivt inte på en buss, så det blir eventuellt bil från Sthlm, eller flyg. Finns det intresse för att vara med och dela på bensinpengarna?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson