![]() |
Citat:
Får ta det på dom följande månaderna isåfall. Asså vad f*n är detta? Nu har sidorna varit nere i 5-6h... |
xarph, vänta inte, skapa ett ärende i deras system och fråga om kompensationen i ditt fall
|
Citat:
Edit: Nu har dom ingen telefon support heller som kan tala om hur det går med servicen. Dom stängde 19.00 :( |
Dom där 2 månaderna man skulle få kommer väl efter 1 år har gått väl?
|
Citat:
Ändå samma antal "gratisdagar". |
Nej ush, så får det helt enkelt inte gå till.
Stort minus för Binero.se. |
Mejlade dom för ett tag sedan hörde om min kompensation. Fick då detta svar:
------------------ Vi får verkligen beklaga nuvarande störning på VonAnka. Servern har återigen drabbats av ett hådvaruproblem och vi har tekniker från oss och från Dell på plats i vår serverhall för att lösa detta. Exakt när det är löst kan vi inte svara på just nu, med vi uppdaterar fortlöpande driftinformationen på vår hemsida. När det gäler kompensationen för den tidigare driftstörningen, samt denna, så kommer den att utgå till samtliga berörda kunder på VonAnka. Jag vet personligen inte om kunderna på VonAnka har informerats om detta tidigare, då detta inte riktigt faller inom mina arbetsuppgifter på Binero, jag kommer dock att se till att ny information går ut till samtliga kunder. Ytterligare kompensation kommer givetvis även att utgå för nuvarande störning. För att lösa hårdvaruproblemen med VonAnka permanent så kommer servern att flyttas till en virtuell miljö på vår nya serverplattform. Liknande problem ska därmed inte kunna uppstå på nytt. Återigen, vi för verkligen beklaga detta och vi kan garantera dig att vi gör vårt yttersta för att erbjuda våra kunder så stabila och säkra tjänster som möjligt. -------------------------- Klistrar in detta mejl pgr av att de kanske sparar dom tid och arbete. Edit: Får beklaga att inte åäö är med, vet faktist inte varför, men dom uteblir i alla Bineros mail, skumt nog. |
Var i kontakt med dom nyss.
Vid 22-tiden ska allting fungera. Hoppas på det. |
Suck, över en timme kvar. Jaja riktigt besviken på Beniro efter den sista tiden med allt jävla strul rent ut sagt.
|
Är det någon som vet varför idg ligger nere?
Har det med binero att göra? Dom har gjort det nu i snart två timmar. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:09. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson