![]() |
Hej,
Någon som intresserat sig för de senaste TLD:erna? .REPORT, .FISH och .VISION För mig personligen var engagemanget beträffande dessa ändelser svalt, men det blidde fyra stycken .REPORT: - Bangkok.report - Florida.report - Korea.report - Currency.report Inget att göra dubbla bakåtvolter över... Någon annan som intresserade sig? |
Hej,
Någon som intresserat sig för .CHRISTMAS och .BLACKFRIDAY som blev publika för någon timme sedan? För mig personligen var intresset allt annat än hett. Jag hade förbokat en .CHRISTMAS men de lyckades inte snappa den. I ärlighetens namn var det nog lika bra. |
Hej,
.PUB och .SERVICES släpptes publikt idag. Jag fick några av den förstnämnda, men ignorerade den sistnämnda (som dessutom var rätt dyr). - Beers.pub - Limerick.pub - Galway.pub - Oakland.pub - Longbeach.pub - Oconnors.pub - Crowninn.pub Är väl varken nöjd eller missnöjd. Dublin.pub, Irish.pub, Royaloak.pub, Redlion.pub, Murphys.pub osv hade ju varit två klasser bättre, men men... Någon annan? |
-------------- BREAKING NEWS!!! ------------
Justin Bieber har reggat joker.tattoo ------------- BREAKING NEWS!!! ------------ :D |
ha, är det någon som kommer att behålla någon av namnen de har registrerat nästa år är frågan..
|
Citat:
Ps. Först de senaste två veckorna är det presumtiva köpare som hört av sig till mig. Senast i går kväll, beträffande tre Thailandrelaterade "nya" gTLD:er. Jag tror absolut det finns fin potential för en del av TLD:erna. |
Citat:
Men, visst kommer en del att användas i viss utsträckning. Jag såg senast härom veckan en företagsbil med .biz på här i Malmö :) |
Citat:
Vill du säga vilken TLD det gällde? Och om, vilken källan är? |
Citat:
|
Hej,
Vissa restauranger och restaurangkedjor har förbokat mycket .BAR och .REST (båda blir publikt tillgängliga idag): Källa: http://www.nydailynews.com/life-styl...icle-1.1863666 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:21. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson