Mitt FF 3 har en tendens att bygga upp minnesanvändningen ju längre jag har den öppen och ju fler sidor jag besöker... den släpper inte informationen.
Jag har alltid min dator på och alltid FF3 öppet... måste dock starta om FF en gång per dag så att det inte överstiger 200mb...
__________________ www.ehandel.com - Mötesplatsen för professionella e-handlare i Norden www.webmaster.se - Mötesplatsen för professionell webbdesign & cms www.geiser.se - Min egna lilla blogg
__________________ www.ehandel.com - Mötesplatsen för professionella e-handlare i Norden www.webmaster.se - Mötesplatsen för professionell webbdesign & cms www.geiser.se - Min egna lilla blogg
Skulle det inte bli bättre med 3:an? Betaversionerna var effektivare med minnesanvändningen men det kanske berodde på att många tillägg inte funkade...
Åh, trevligt! Kanske skulle testa det där tillägget ändå för om jag surfar med Firefox som vanligt lägger den sig på en cirkus 200-250 MB efter ett tag - oavsett hur många eller få flikar jag har öppna.