Kom ihåg mig?

Söker partner vass på programmering

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-06-21, 16:10 #1
prime_66 prime_66 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 49
prime_66 prime_66 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 49
Comment Söker partner vass på programmering

Hej!

Jag driver en teknisk webbyrå som börjar få in fler o fler jobb, och dessutom mer avancerade sådana. Själv är jag en hobbykodare som outsourcar de flesta projekten till b.la. Vitryssland där jag har en nära samarbetspartner. Detta är jag öppen med mot mina kunder. Jag fungerar mest som en projektledare och kontaktperson mot kunden här i Sverige. Ingen vill sitta o jobba direkt mot någon opålitlig ryss

Problemet är att nu börjar nivån på programmering/teknik bli för hög för att jag ska kunna ta mig an jobben och söker efter en person som vill ingå i ett samarbete där du också kommer fungera som teknisk projektledare alternativt programmerare beroende på vad som är mest effektivt. Det viktiga är att du är mer skillad inom teknik än mig. Jag klarade knappt av labbarna på KTH i grundläggande programmering, men ändå jobbar jag med det, haha!

Vill även börja satsa på app-utveckling då det är hett och efterfrågas allt mer så det bör vara något som intresserar dig.

Du behöver inte ha några kunskaper inom sälj, marknadsföring etc. Jobben drar jag i första hand in men har även en person som mer aktivt vill börja jobba med säljet.

Det handlar inte om någon anställning utan vad jag söker är någon som är i en liknande situation som mig men som vill ta det steget längre. Min vision är att kunna dra in många fler projekt och växa och samtidigt tjäna en liten hacka.

Har ett stort projekt i pipeline nu så känner du dig träffad, hör av dig asap! Du bör bo i Stockholmsområdet eftersom det är där jag befinner mig!

Kontakta mig via PM så får du mer info om mig och mitt företag!

Senast redigerad av prime_66 den 2011-06-21 klockan 16:25
prime_66 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-06-21, 16:24 #2
prime_66 prime_66 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 49
prime_66 prime_66 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 49
Vill poängtera att det finns betalda jobb som väntar, handlar inte om något späckjobb som så mycket annat här!
prime_66 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
applikationer, php, programmerare sökes, samarbete, zend


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017