Kom ihåg mig?

GratisBud.com

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-01, 22:20 #1
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Standard GratisBud.com

GratisBud.com

Perfekt domän för marknadsföring av lägsta budsajt/öresauktioner eller som affiliate till olika budsajter och liknande. Bra då det går att förena adsense med affiliatelänkarna för gratis bud. Har haft content väldigt lite tid, några veckor men rankar redan 2-3:a på sökordet gratisbud före alla budsajter: http://www.gserp.se/?url=gratisbud.com&q=gratisbud

Kommer så småningom att ranka bra även på budsajternas namn o.s.v.
http://www.gserp.se/?url=gratisbud.com&q=gratis+bud

Har lagt upp ett exempel på vad man kan göra med domänen. Har inte letat runt efter alla budsajter eller affiliateprogram. Utöver de jag redan lagt upp exempelvis: Budson, Budtid, Bidzon, Bidstep, Bidland, en-krona, Mr123, Livebud, Minutauktion, Qlippet, Qashbid, 5öre, o.s.v. Bara haft sidan öppen några veckor ger därför inte ut trafik, klick, lead eller sales då detta är gravt missvisande för domänens potential.

Antingen säljer jag den eller så får jag utveckla den vidare och lägga upp samt leta fler affiliteprogram med gratisbud samt göra lite SEO.

Jag vill ha ett bud på minst 500 kr via MissDomain så att jag kan starta en 7 dagars auktion på minst det beloppet. Efter dessa sju dagar så har domänen en ny ägare.

http://www.missdomain.se/gratisbud.com_213592

Avtalsvilkor
Genom att lämna anbud på denna domän godkänner Ni följande avtalsvillkor:

Domänen säljs av privatperson.

Domänen överförs först efter att full betalning kommit Säljaren netto tillhanda. Betalning sker i Svenska kronor till konto i Svensk bank. Alternativt begagnas MissDomains escrow tjänst på Köparens bekostnad.

Domänen är registrerad och överförs genom registraren Citynetwork.se/Joker.com

Köparen betalar eventuella överföringskostnader.

Vid konvertering av Euro (€) till Svenska kronor används fast växelkurs: 1 € = 10 (SEK). Betalning ska erläggas i det konverterade beloppet i (SEK).

Om inte Köparen fullgjort sina skyldigheter enligt dessa avtalsvillkor inom 14 arbetsdagar efter eventuellt antaget anbud är Säljaren inte längre förpliktad att sälja domänen till Köparen.

Fri prövningsrätt förbehålls. Naturligtvis säljs domänen till klubbat bud om auktion startas och avslutas hos MissDomain.

Senast redigerad av Omega Man den 2011-03-07 klockan 20:16
Omega Man är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-03-07, 19:24 #2
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Bump. Auktion startas på ingångsbud 500 kr hos MissDomain.
Omega Man är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017