Kom ihåg mig?

Säger hejdå till WN

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-04-25, 15:01 #21
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
så konkurrenter som spammar och ljuger Som jag dessutom har bevis för bifogat i inlägget om får jag inte göra inlägg om. när jag skrev om inlägget och postade det på wn istället för att länka till min blogg skrev jag inte någonting om datingfactory.

Jag tyckte denna varning behövde utfärdas då jag vet hur hårt de går ut mot alla svenska webmasters inom sex& dating nu och kommande tid med sina supererbjudanden. hajar verkligen inte felet. men nu var de detta som fick bägaren att rinna över ja, men det är 1000 andra saker jag stör mig på WN med. just nu stör jag mig på den långsamma responsen, är det inte tillåtet att få sitt konto bortaget? Respons tack
knullis är inte uppkopplad  
Oläst 2012-04-25, 15:16 #22
Alphas avatar
Alpha Alpha är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 626
Alpha Alpha är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Alphas avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 626
Jag är förvånad att det ens är tillåtet att ha ett nickname som "kn***is".

Gillar det inte.

Sen om du väljer att "lämna" forumet är upp till dig, känns lite dagis att ta ett farväl såhär. Ta en paus och återkom om du känner för det, men starta inte en tråd om det.

mvh
Alpha är inte uppkopplad  
Oläst 2012-04-25, 15:18 #23
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
Jag gillar inte ditt nickname heller alpha - jag tänkte detta var snabbaste sättet att få sitt konto raderat då vissa moderators hoppar på mina trådar som hökar och letar efter fel direkt.
knullis är inte uppkopplad  
Oläst 2012-04-25, 18:38 #24
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 1 342
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 1 342
Tråkigt att vi förlorar en aktiv och duktig medlem här i forumet.

Men jag förstår inte varför du kommer tillbaka gång på gång och skriver här och det känns lite tramsigt att skriva en tråd och gnälla när du ändå inte ska vara kvar här.

Att ta bort dina inlägg går ju inte som tidigare sagt, men du kan väl kanske få ditt konto avstängt eller inaktiverat om du vill. Annars är det väl bara att du super bort lösenordet och inte loggar in igen. Det är inte svårare än så.
Vem vet, WN kanske blir mycket bättre i framtiden och då kanske du vill kunna få tillbaka ditt konto.

Angående den eviga egenreklamsdebatten så är det ju inte helt enkelt. Det är balansgång där man som moderator får göra en bedömning i varje enskilt fall. En bra början är ju att försöka hålla en god relation till moderatorer och ansvariga.
Jag tycker just detta sköts bra generellt och jag tycker att de till och med kunde varit lite hårdare i vissa fall medan de kunde friat i vissa andra. Men det är ju så det blir när det upp till någon att bedöma situationen.
Det finns dock en del saker som skulle kunna ta tag i och förbättra, men det handlar vad jag förstått främst om tidsbrist hos de ansvariga, vilket är synd.
pelmered är inte uppkopplad  
Oläst 2012-04-25, 18:49 #25
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
Jo jag tyckte nog detta blev en intressant diskussion trots allt. men joo vill ha mitt konto raderat så kommer jag ej tillbaka mer, det verkar dock svårare än jag trodde att få bort det.
Vad du eller andra tycker om mitt sätt att skapa en tråd för att få kontot raderat skiter jag fullständigt i. om vissa tycker det är divigt, barnsligt eller whatever.
Om du vill supa bort ditt lösen så gör det, jag har rätt att begära kontot avstängt och borttaget den rätte vägen - kan jag få göra ens detta på mitt sätt eller måste du även berätta här hur det ska göras?

Och ja omtänksamt, men nej jag vill inte ha tillbaka mitt konto i framtiden heller.vill inte bli avaktiverad, vill bli borttagen för gott

Jag har precis sagt jag vill inte vara en medlem och stötta detta längre, vill inte va en del av denna plats för mobbing, påhopp och hånande.En plats där diktatur råder och där ledningen inte alls lyssnar på medlemmarna eller tillämpar några av de förbättringsförslag som föreslås. Det löser inte allt "att inte logga in" jag vill få mitt nick raderat (vill ej stå för att vara en del av detta forum) och helst inlägg med, men säger admins det inte går att få bort inlägg så går det inte, men om möjligt så ta bort även dem.

Moderators är ej snabba på att svara på PM med förfrågningar, så jaa moderators och admins har till och med deltagit i denna tråd men jag dissas med min förfrågan om att få bort kontot? hur svårt är det???

Även denna tråd måste det bara bli massa tjafs i, jag har ställt en enkel begäran här, men nej nej nej... fungerar ej på det sättet på WN.

Senast redigerad av knullis den 2012-04-25 klockan 19:01
knullis är inte uppkopplad  
Oläst 2012-04-25, 19:09 #26
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
Standard mmmm

Citat:
Ursprungligen postat av ITisGood.se Visa inlägg
Tråkigt att vi förlorar en aktiv och duktig medlem här i forumet.

Men jag förstår inte varför du kommer tillbaka gång på gång och skriver här och det känns lite tramsigt att skriva en tråd och gnälla när du ändå inte ska vara kvar här.

Att ta bort dina inlägg går ju inte som tidigare sagt, men du kan väl kanske få ditt konto avstängt eller inaktiverat om du vill. Annars är det väl bara att du super bort lösenordet och inte loggar in igen. Det är inte svårare än så.
Vem vet, WN kanske blir mycket bättre i framtiden och då kanske du vill kunna få tillbaka ditt konto.

Angående den eviga egenreklamsdebatten så är det ju inte helt enkelt. Det är balansgång där man som moderator får göra en bedömning i varje enskilt fall. En bra början är ju att försöka hålla en god relation till moderatorer och ansvariga.
Jag tycker just detta sköts bra generellt och jag tycker att de till och med kunde varit lite hårdare i vissa fall medan de kunde friat i vissa andra. Men det är ju så det blir när det upp till någon att bedöma situationen.
Det finns dock en del saker som skulle kunna ta tag i och förbättra, men det handlar vad jag förstått främst om tidsbrist hos de ansvariga, vilket är synd.

Detta är en del av problemet på WN - precis detta

"Men jag förstår inte varför du kommer tillbaka gång på gång och skriver här och det känns lite tramsigt att skriva en tråd och gnälla när du ändå inte ska vara kvar här."

"En bra början är ju att försöka hålla en god relation till moderatorer och ansvariga."

"Annars är det väl bara att du super bort lösenordet och inte loggar in igen. Det är inte svårare än så."

"Ta en paus och återkom om du känner för det, men starta inte en tråd om det."

Oönskade tips på hur jag ska agera och hur jag inte ska agera. har jag bett om det?
Jag har klargjort vad jag vill , jag har klargjort vad jag tycker om vissa moderators.
Jag vill inte förbättra min relation med vissa moderators - enkelt -
Jag har klargjort vad jag vill med mitt konto men nej, inte bra det heller utan ska göras på "något annat sätt"
Är det otillåtet att skapa en tråd som denna i offtopic? nej! om du Alpha inte tycker om det behöver du inte läsa det eller kommentera det.

Alltså folk bara måste klanka... jag har vart medlem sen 2004 nu i sista stund stiger "nördar" fram ur sina skal och till och med klankar på mitt användarnamn hahaha ni har haft 8 år på er att göra detta

Jag är på grymt dåligt humor nu... men bara när något är så uppenbart och tydligt och färdigtänkt, så ska det ändå behöva vara så svårt.

Senast redigerad av knullis den 2012-04-25 klockan 19:19
knullis är inte uppkopplad  
Oläst 2012-04-25, 19:29 #27
Conths avatar
Conth Conth är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 908
Conth Conth är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Conths avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 908
Vad jag vet är det rätt vanligt förfarande i ett forum att man inte kan radera sitt konto.
Eftersom det förstör alla befintliga trådar/diskussioner. Har stött på samma problem själv både som admin och som "gäst".
Man får nog helt enkelt bara ändra sin signatur/profil (om man vill) och sedan låta bli att logga in. Vad är problemet egentligen?

Att kräva att alla dina inlägg tas bort var väl - hoppas jag - bara obetänksamt för att du är arg för stunden!? Hur hade du tänkt att det skulle gå till!? ;o
Conth är inte uppkopplad  
Oläst 2012-04-25, 19:32 #28
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
Ja vill ha kontot avslutat - ja ville ha alla inlägg raderade för jag är förbannad . Men vill fortfarande få kontot avslutat även fast de inte går att radera inlägg . det förstör inte för någon annan.

Senast redigerad av knullis den 2012-04-25 klockan 19:35
knullis är inte uppkopplad  
Oläst 2012-04-25, 20:09 #29
Zyry Zyry är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 118
Zyry Zyry är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 118
Jag förstår dessvärre inte varför någon moderator inte kan radera Knullis konto istället för att det blir en lång diskussion av det hela...
Zyry är inte uppkopplad  
Oläst 2012-04-25, 20:39 #30
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Citat:
Ursprungligen postat av Alpha Visa inlägg
Jag är förvånad att det ens är tillåtet att ha ett nickname som "kn***is".

Gillar det inte.
Varför är inte knullis ett lika bra användarnamn som något annat? Därför att det anspelar på sex? Det finns knappt någon i dagens samhälle som har problemet med det.

Alpha är en benämning på Gud och Skapelsen (början) i Nya Testamentet. Inte nog med att du bryter mot det andra budordet. Du lägger dessutom Guds namn till ditt eget. Ett grövre kätteri eller en värre hädelse går nog inte att föreställa sig inom ortodox kristen tro.

Men självklart så är det ingen vettig människa som bryr sig. Inte i dagens samhälle. Så kan vi inte bestämma oss för att vi alla lever i dagens moderna samhälle, så slipper du tycka illa om namnet knullis. Och vi andra slipper tänka ut något medeltida straff åt dig för att stävja ditt kätteri? Det blir så mycket trevligare om vi alla lever i nuet och inte för femhundra år sedan
Gustav är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017